Forum: meld problemen hier

Wat is het probleem precies? Of begrijp ik het niet.

1 like

Probleem was dat dit het verkeerde topic was.

1 like

Maf. Heb je al geprobeerd je browser te herstarten? Heb je dit alleen op mobiel of ook op een laptop/pc?

Ja, ook alle cookies verwijderd.
Ik forum eigenlijk alleen maar via telefoon, dus geen idee van laptop/pc

Heb je het recent nog eens geprobeerd met het default theme?

Maf. Is dat op specifieke tijden alleen, of de hele dag door?

En heb je het ook als je op bv een laptop probeert? Of alleen telefoontje?

Hij doet het weer normaal.

Heb nu wel last van wat @HvO hierboven noemt

Echt geen groot probleem maar heb het zowel op laptop als telefoon (allebei safari als browser). Als ik in topic x zit, blijft titelnaam van topic y er de hele tijd boven staan.

Ligt dit aan mij haha? Niet dat het erg is, maar wel opvallend.

Wil je eens kijken of je dat ook in andere themes hebt? Bijvoorbeeld discourse classic?

Helaas niet geholpen! Maar is zo een non-probleem dat je hier niet moeite in hoeft te steken hoor, het viel me gewoon meer op haha. No worries :slight_smile:

2 likes

Heel vreemd, kan het niet 123 verklaren maar mocht het je nog niet via telefoon ofzo gelukt zijn kan ik het wel voor je veranderen, als je me zegt welke je wilde instellen.

hmmm, innerestin’. had het een tijdje geleden ook zelf waargenomen. ff in de gaten houden.

Ik heb het ook. En ik heb ook weer heel vaak dat ik iets wil posten maar het scherm verschoven is. Dan kan ik dus niet op antwoorden drukken maar dan plaatst hij de cursor ergens veel hoger. Dit had ik in het begin ook veel en nu is het weer terug.

Ik heb het ook! Heb al zo vaak voor niks gedacht van oeoe nu al meer nieuwe biechten???

Misschien toeval, maar bij mij is het vooral in de avonden

2 likes

We gaan kijken wat dit veroorzaakt, dat ongelezen berichten opnieuw voorschotelen. Komen er zsm op terug.

1 like

Sinds vanochtend houdt het forum niet meer bij waar ik gebleven ben en blijft er bij topics die ik net gelezen heb staan dat er ongelezen berichten zijn.

Zie hierboven.

1 like

Maf, ik kan niks raars vinden. Zal door blijven zoeken.

Volgens mij heb ik hier vaker over gelezen en hebben anderen hier ook last van, maar ik zie het hier niet direct staan. De laatste tijd op m’n telefoon veel gifjes vaak niet direct. Dan moet ik er eerst op klikken en dan opent ie ze. Twijfel nu of het ook wel eens met gewone foto’s is of echt alleen gifjes.