Forum: meld problemen hier

Staat hierboven al meerdere keren genoemd!

Ik had het zelf eerst niet, maar nu ook last van (hoewel niet iedere keer)

Oeps… haha.

Dit gebeurt nog steeds en loopt een beetje uit de hand. Eerder was het voldoende om de browser af te sluiten en opnieuw te openen maar probeerde dit net vier keer en hij deed het nog niet.

wat gebruik jij voor telefoon en browser?

Android op een oppo reno Z (had het ook bij sony xperia) en chrome

Kan je topics blokkeren?

Thanks!!!

Waarom gebeurt dit? Mega irritant want ik zet niet voor niks dat citaat erin

Reden genoeg om hier onvriendelijk verhaal te komen halen blijkbaar :stuck_out_tongue:

Omdat je reageert op het bericht dat er direct boven staat. Dan vindt het systeem het onnodig om te quoten.

Misschien staat dit al ergens en heb ik niet goed gekeken, sorry in dat geval, maar er blijven bij mij nog steeds ongelezen berichten staan in topics terwijl ik ze al wel heb gelezen. Is nu al anderhalve maand ofzo denk ik? Klopt het dat dit nog niet opgelost is, of is er al wel een oplossing voor gevonden?

3 likes

Hier zijn we inderdaad nog niet van af. Het is helaas een “vreemd” probleem waarvan de oorzaak niet duidelijk is geworden door de meest voor de hand liggende oorzaken af te gaan. We zoeken dus nog verder.

1 like

even iets positiefs: Het blauwe ‘‘terug’’ knopje rechts werkt op mijn telefoon sinds kort perfect!

5 likes

Is dit een like vandaag of langer geleden?

Huh waarom doet mijn telefoon dit?

Hoi, ik kon op een of andere manier niet op het forum komen door via de browser balk de website in te typen. Hij zei dat er een foutmelding was. Via google kon ik er wel op komen.

Inmiddels lukt het wel weer, maar dacht ik meld het ff. Heb helaas geen screenshot gemaakt. Sorry.

Had dit ook!

Denk dat iedereen dit had

Ik kreeg dit:

1 like

Dit had ik ook idd

Ik heb zin in Galgje met jouw wachtwoord

1 like