Forum: meld problemen hier

Dankje admin2

1 like

Als ik reacties of likes krijg, heb ik ineens geen blauw bolletje meer rechtsboven bij mijn avatar, hebben meer mensen hier last van? Als ik erop klik, zie ik wel nieuwe meldingen. Ik gebruik de app trouwens.

2 likes

@EleanorRigby ik heb hier op 19 februari ook al iets over gezegd:

Bij mij is het ook nog steeds!

1 like

Heb je dit ook als je de website gebruikt?

In het kort: Dit soort problemen worden vaak veroorzaakt door zaken als cookies. Het resetten van je browser / opnieuw starten van je browser etc helpen dan. Ik weet alleen niet hoe je de cookies in de app kunt wissen.

Het duurde even voor ik het kon checken want ik krijg over het algemeen alleen likes tijdens boer zoekt vrouw :joy: maar heb het net op de website gecheckt en daar werkt het wel goed

Edit: ik heb zelf even getroubleshoot en de app opnieuw geĂŻnstalleerd en nu werkt het weer! @LizzyBennet misschien werkt dat ook bij jou?

Edit 2: hmm was toch van korte duur, nu heb ik weer hetzelfde probleem haha

Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden bij de maker van de app zelf, want het herinstalleren lost het probleem (tijdelijk) op. Dat betekent dat het ergens in de app zit en niet in de site. Ook omdat het via de browser wel werkt. Maf wel.

1 like

Kan de Faq - Huisregels - (etc) balk onderin ook weg? Hoe stel ik dat in?

Die balk neemt relatief veel ruimte in en bij het scrollen gebeurt het regelmatig dat ik per ongeluk naar zo’n pagina ga

5 likes

Ik heb dat helemaal niet. Misschien kan je een ander thema gebruiken?

Ik ben dit thema al sinds Het Begin van dit Forum gewend, dus als het niet hoeft dan wijzig ik het thema liever niet.

Die balk zou op mobiel onder getoond moeten worden en op desktop bovenin. Om de layout niet te verstoren was het noodzakelijk om het voor mobiel anders te doen. Dit kun je niet zelf wijzigen.

Als ik kritisch mag zijn dan snap ik de toegevoegde waarde van die balk niet helemaal. Ik snap dat er wel over nagedacht is, maar sinds de balk er is heb ik er geen enkele keer gebruik van gemaakt. Dus ik wil graag een poll toevoegen voor de sfeer:

Ik heb gebruik gemaakt van de balk:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij mij zit de balk “in de weg” / is relatief groot in verhouding tot mijn scherm (mobiel):

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

We zullen maar meteen heel eerlijk zijn, we gaan dit niet weghalen. Deze informatie moet makkelijk toegankelijk zijn voor iedereen en daar gaat een poll niks aan veranderen. Er zijn helaas geen andere opties.

2 likes

Ja en die huisregels en privacy dingen moeten beschikbaar zijn. We wisten eerder gewoon nog niet hoe dat moest.

1 like

Oké ik waardeer je reactie wel!


Ik hoop dat ik het uitgelegd krijg.
Bij mij op mijn telefoon verdwijnt de bovenste balk voor de helft. Ik kan dan niet zien in welk topic ik zit of dat ik een melding heb.

Ik heb een Samsung en gebruik Chrome en het default thema.

Ik heb dat ook maar als ik even naar boven scroll komt ie weer terug

Ja dat klopt. Tot een paar dagen terug had ik h3t niet.

Ik heb mijn thema op Dark staan maar eens in de zoveel tijd gaat hij opeens terug naar de witte variant, een heel ander thema dus. Hebben meer mensen dit en hoe komt het?

Ja heb ik ook!

bedoel je echt Dark, of heb je het misschien toch over Alien night? die heeft nl de optie om van donker naar licht te gaan. ik kan me zo weinig voorstellen bij een thema dat spontaan wijzigt namelijk.