Forum: meld problemen hier

bedoel je echt Dark, of heb je het misschien toch over Alien night? die heeft nl de optie om van donker naar licht te gaan. ik kan me zo weinig voorstellen bij een thema dat spontaan wijzigt namelijk.

Nee echt dark!

ah toch, heel vreemd. kan er zo direct niks zinnigs over zeggen maar zal eens kijken.

Het wjekw-topic loopt bij mij steeds vast na het lezen van ongeveer 15 posts. Hij blijft dan continu laden. Als ik het topic wegklik en opnieuw open gebeurt het telkens weer (dus kan elke keer ongeveer 15 posts lezen). Ik heb dit niet bij andere topics.

Het is weer gebeurd, heb even gekeken maar hij gaat dus terug naar het thema default! Zou het kunnen komen doordat ik default op thema heb op mijn laptop bijvoorbeeld? Heb het forum niet geopend daarop de laatste dagen

1 like

Help! Ik zie geen members only topics meer? vond het al zo verdacht stil op het forum.

je had jezelf uit de groep verwijderd zie ik, vandaar!

1 like

ahh bedankt voor het regelen! ik dacht dat ik gedeeltelijk geband was haha

1 like

Geen probleem of storing, wel een bevinding:
Sinds gisteren staan bij mij de cijfers van likes een stuk hoger dan de hartjes. Ik geloof niet dat ik een thema actief heb, en zit op mijn Android telefoon in de browser.

@moderators
Sinds een tijdje komt de afbeelding niet meer mee als ik een link naar een instagramfoto plaats op het forum.
Zo dus:

Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, via uploaden of gewoon de link plakken maar het werkt niet.
Ligt dit aan mij of aan het forum? Kan ik hier iets aan doen?

Vraagje. Hoe kan ik mijn profiel afschermen? Privé maken zeg maar?

Ik word er de laatste tijd regelmatig uitgegooid.
Waarna ik weer moet inloggen.

Het inloggen lukt dan meestal ook niet gelijk.
Net kreeg ik eerst 2 keer deze melding

Ik heb het ook nog steeds regelmatig

het is weer zover merk ik, ik word er ook zonder aanzien des persoons uitgegooid.
we gaan kijken wat hieraan te doen is. afgezien van jullie allemaal bannen.
ik bedoel natuurlijk: excuses voor het ongemak.

13 likes

Als zelfs het forum het te warm heeft…

1 like

Hoi! Geen idee hoor of dit het juiste topic is, maar de quiz is op de een of andere manier vast gezet en toen weer los gehaald van de homepagina? Kan die misschien alsnog weer gepind worden? (als dit niet de juiste manier zo is, dan hoor ik het graag) De quiz is vandaag

1 like

Sinds een paar dagen verschijnt er soms een driehoekje in de browserbalk en als ik er dan op klik geeft ie deze melding. Meer mensen last van?

1 like

Ja dat driehoekje heb ik ook ja! Gisteren de hele dag, vandaag dan weer niet.

1 like

Ja, maar ik heb dit ook bij blogspot en dat is van google zelf.

1 like

Weet niet of andere forummers dit ook hebben. Maar vaak wanneer ik op mijn telefoon (browser, Chrome) een bericht tik, dan houd hij op een gegeven moment op met de tekst te laten zien. Meestal dan moet ik eerst antwoorden en dan editten. Of via pc weer openen. Betwijfel of het een Chrome issue is misschien of een forum dingetje.