Forum: meld problemen hier

ja klopt! Inclusief Gboard! Soms best wel irritant haha.

1 like

Dit topic blijft bij mij en anderen maar foutmeldingen geven. Als ik hem na paar keer refreshen wel open krijg kom ik niet voorbij de openingspost en gaat de ‘ongelezen’ melding ook niet weg.

Hallo,

Sinds de update van gisteren heb ik via de mobiele versie last van 2 dingen;

-de spatiebalk staat niet “vast” en beweegt mee met mijn scrollbewegingen.

-het forum lijkt te breed voor de mobiele versie.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, in/uitgelogd helaas zonder resultaat.

1 like

Bij welke theme(s) heb je dit?

Ik zat in graceful, heb nu geswitch naar battle axe en nu heb ik het niet meer zover ik kan zien.

1 like

Ik moet 4x op mijn avatar klikken om de meldingen te zien. Als ik er 1x op klik gebeurt er niks.
Ook zie ik niet meer rechts in beeld dat ding waarmee je pagina’s verder kunt scrollen.

Zou je nog eens willen proberen?

Heb jij dit nu nog steeds? Zo ja hoor ik graag in welk theme.

Nergens meer problemen mee, dank je wel!

1 like

Ja nog steeds.
Material design for discourse.

1 like

Doet het zich met andere themes ook voor? Is dit op mobiel of op desktop?

Bij mij blijft er een chatbericht op ongelezen staan (blauwe bolletje) ook al heb ik het gisteren en vandaag al meerdere keren aangeklikt. Kan ik het ergens handmatig op gelezen zetten?

3 likes

Dit heb ik ook altijd nadat ik de chat (per ongeluk) heb geopend. Meestal gaat het na een of twee dagen weer weg.

Bij mij staat deze ook nog steeds op ongelezen!

Ik heb via een omweg de hele chat uit kunnen zetten in Voorkeuren, ik zie het niet meer. :smiley:

1 like

Ohhh dit wil ik ook, kan het alleen zo snel niet vinden? Waar heb je het uitgezet?

1 like

Niet perse een ‘probleem’ maar de complete layout is opeens veranderd en ik vind het chaotischer en onoverzichtelijker.

4 likes

Aaaah wist niet dat dit kon, veel beter!

1 like

Voorkeuren - Interface - Deactiveer Babble volledig

1 like

Bij mij ook. Ik dacht al, er is iets veranderd maar ik weet niet wat…