Forum: meld problemen hier

Oké wacht:

Komtie

Oké ging mis met de volgorde sorry, de middelste was eerst :joy: maar hoop dat het duidelijk was haha,
Op de computer komt er bij dat ronde pijltje rechts dus “post herstellen” oid te staan.

edit: sorry misschien nog wat extra info, ik gebruik een iphone en een windows laptop en het is op beide :slight_smile:

Ok thanks, ik zie wat je bedoelt, ga het uitzoeken. In ieder geval, een ‘are you sure’ dingetje zit er niet in. Mocht je nou eens een enorm essay per ongeluk hebben gedelete kun je de moderators wel een pb sturen en vragen het te herstellen. (niet de bedoeling dat we hiermee overspoeld worden ofc)

oh nouja neejoh zo belangrijk zijn mijn posts heus niet natuurlijk, vind het alleen irritant dat het vaak per ongeluk gebeurt :smiley: vandaag ook al 2 x :sweat_smile: thanks iig!

Gebruik op het moment het donkere thema. Als ik op het moment een DM naar iemand stuur, zijn de DM ballontjes heel licht. Hierdoor word de tekst onleesbaar en moet je deze eigenlijk selecteren voordat je het kunt lezen.

Heb ook af en toe dat ik weer random word uitgelogd. Voornamelijk op mobiel. Als ik hierna wil inloggen krijg ik van: to many requests!!!. Refresh en ik ben ingelogd.

Ik word elke keer uitgelogd. Iedere keer als ik het forum verlaat 🤷 Meer mensen last van?

@moderators mijn footer scrolt ineens niet meer lekker mee. Ik zit op Safari, via een iPhone XR met dark theme. Zie hieronder een voorbeeld

Yep hier ook. Niet iedere keer, maar wel heel regelmatig, iedere dag wel een keer.

Het is niet een probleem denk ik, maar ik reageerde net op een post (in podcasts) en klikte verkeerd waardoor er voor een post een rode streep stond. Dus niet dat het tekstvak rood wordt zoals bij Ella hierboven, maar gewoon een rode streep aan de linkerkant.
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit laat weten, maar goed.

Mensen die worden uitgelogd: willen jullie doorgeven welke browser en welk besturingssysteem jullie gebruiken?

Ik heb er alleen last van op mijn telefoon (android en gebruik opera)

Edit: tot nu toe gebeurd het op mijn laptop niet. Daar gebruik ik windows en microsoft edge

Ik forum te weinig op m’n laptop om te weten of het daar ook gebeurt, maar iig dagelijks op mijn telefoon (Android, Chrome).
Kon gisteravond ook een tijdje niet opnieuw inloggen, nadat ik m’n gebruikersnaam en wachtwoord had ingegeven en op inloggen drukte kwam ik op een wit scherm met kleine zwarte letters waar iets van ‘not authorized’ stond. Na 5 minuten lukte het weer om in te loggen.

Anroid en ik gebruik Chrome

2 likes

Chrome!
Andoird (OxyGenOS)

@Junebug85 Precies hetzelfde hier!

Al heb ik het idee dat het bij mij vaak ontstaat als WiFi en 4G tegelijk aan staat. Wellicht dat hij dan geen IP bepaling kan doen of dergelijke. even een gok.

Ik krijg opeens allemaal meldingen vanuit het weekmenu topic, er staat dat ik daar getagged ben en ik antwoorden heb, maar heb er niks gepost?

Ik krijg ook notificaties van andere mensen!!

Ja ik krijg dit te zien:

Volgens mij komt het doordat er vanmiddag een update is?

3 likes

Jaa ik ook. Dacht al, wat voor iets schokkends heb ik gepost?!

Jaa ik wilde het ook al komen posten inderdaad

Excuses voor het ongemak mbt die notificaties :disappointed:

3 likes

Dacht al dat ik ineens heel populair was :joy:

3 likes