Forum: meld problemen hier

Ah wat jammer! Dat was op mijn mobiel echt de fijnste theme, indd mooier onderscheid in reacties en alles niet zo uitgezoomd maar mooi passend :persevere:

1 like

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik krijg tegenwoordig constant meldingen dat er mensen op mij gereageerd hebben, maar als ik daar op klik blijken het gewoon reacties te zijn van mensen in topics waar ik gelezen heb??

Zie hieronder, die antwoorden zijn dus geen antwoorden op mij maar gewoon nieuwe berichten in het topic.

Is hier iets aan te doen?:pleading_face:

2 likes

Ligt dat niet aan je instellingen? Dat belletje onderin

1 like

Wow hahaha! Ik maar denken dat dit iets geks van het forum was, maar heb gewoon met een dikke vinger op dat belletje geklikt blijkbaar :smiling_face_with_tear: superslim, thanks en vergeet mijn bericht maar mods!

3 likes

OkĆ©, ik voel me echt een boomer nu, haha, maar: op een of andere manier lukt het me niet om emoji’s te plaatsen direct onderaan iemand’s post. Ik kan wel ā€˜liken’, maar niet een emoji plaatsen. Zie ik iets over het hoofd? Of is dat iets was pas kan als je langer op het forum zit? Ik gebruik de webbrowser op m’n mobiele telefoon.

1 like

Oh yes, bedankt! :heart: Het werkt.

Ik kan al een tijd geen foto’s plaatsen. Hij laadt ze niet in, ook niet als ik heel lang wacht. Ik forum alleen op mn telefoon, in firefox. Zou het helpen als ik chrome doe, of ligt het waarschijnlijker aan mijn telefoon?

Foto’s plaatsen lukt andere mensen wel, al duurt het soms even om te uploaden. Dus we moeten ervan uitgaan dat de oorzaak ergens bij jou ligt, helaas is het alleen zo moeilijk te zeggen wat, er kan van alles mis zijn met je telefoon.
Een andere browser zou in principe niet uit moeten maken maar kun je altijd proberen.

1 like

Het is me al een paar keer gebeurd dat alle embedded YouTubefilmpjes die ik op play en weer op pauze heb gezet, ineens allemaal door elkaar gaan afspelen. Heel vaag probleem. Zit op Chrome op een MacBook.

1 like

Er zijn een paar topics die ik niet in het overzicht zie maar die ik (naar mijn weten) ook niet heb geblokkeerd. Gaat in ieder geval om het Beutyblogtopic en wat je even kwijt wil zw/k.

Heeft iemand een idee hoe ik die wƩl kan zien in het overzicht?

Edit - ik had een van de twee entertainment categorieƫn geblokt. Nu zie ik Beutyblog wel, wjekw zw/k zie ik als laatste topic alleen een die gesloten is in okt 2021. Om recentere uberhaupt te vinden moet ik vanuit die verder klikken.

Het lijkt erop dat wanneer berichten vanuit een topic dat je volgt worden verplaatst naar een topic dat je niet volgt, je automatisch dat topic ook gaat volgen. Is dat nieuw?

Ik heb de laatste tijd ineens regelmatig topics in mijn lijst die ik helemaal niet zelf ben gaan volgen en ook niet wil volgen.

1 like

Ik heb dat ook! Was bijna bang dat ik per ongeluk random topics aan het volgen was :joy:

1 like

Same, echt verwarrend! Maar ik ontdekte een patroon met die verplaatste berichten.

Ik had dit ook met het concertentopic laatst? Stond ineens bij mijn ongelezen terwijl ik dat topic nooit geopend heb volgens mij :thinking:

1 like

Oh! Zou dat daar door komen?!
Ik volgde plots het zwangerschapstopic. Nou dat is voor mij al 13 jaar geleden :joy:

Ja ik heb dit inderdaad ook opgemerkt, allemaal topics die ik nooit heb open geklikt of gevolgd. Denk dan dat het indd door het verplaatsen van berichten komt?

Ik krijg ineens meldingen dat iemand heeft gereageert op mij maar ik heb niks gezegd?

Heb je dat topic op ā€˜in de gaten houden’ staan in plaats van ā€˜volgen’? Want dan krijg je van elk bericht een melding.

1 like

Oh huh ja inderdaad. Heb dit denk per ongeluk aangeklikt :joy: thanks!

1 like

Ik heb de zwanger- en kind topics expres op negeer gezet, maar ze worden nog steeds getoond onder ā€˜aanbevolen topics’ onderaan een topic. En een paar dagen geleden volgde ik ineens een genegeerd borstvoedingtopic na verplaatsingen van berichten door mods