Forum: meld problemen hier

Dat is het! Dat stond aangevinkt, ik heb hem uitgezet en nu is het weer normaal. Dankjewel!

1 like

Als ik een foto plaats kan ik hem de laatste tijd niet meer verkleinen in de preview.

1 like

Ja je hebt hem wss nu ingesteld als desktopweergave. Je kan dat wijzigen in je browserinstellingen

1 like

Vraag past mooi bij je avatar haha

istockphoto-153696622-612x612

4 likes

Het donkere thema is ineens verdwenen bij mij en ik kan het nergens weer aanzetten. Als ik op de drie streepjes klik zie ik geen thema’s staan zoals voorheen, ook niet als ik de desktopmodus aanzet. Doe ik iets verkeerd? Of hebben meer mensen dit?

Bij mij werkt het gewoon!

1 like

Bij mij werkt ie ook!

Ik heb sinds vanmiddag hetzelfde! Ineens is alles wit en ik kan het nergens aanpassen. Heb jij dit nog kunnen oplossen?

Nope

Oh, wat irritant :sob:

1 like

Je moet eerst op je profielfoto klikken
Daarna naar voorkeuren gaan
Dan zet je dat vakje naast voorkeuren op interface
En dan kan je thema veranderen

2 likes

Wow thanks! Had deze hele puzzeltocht nooit bedacht.,

1 like

Ah, ik wilde dit net komen posten haha, kwam er ook zojuist achter dat het op deze manier moet. Gelukkig dus opgelost :grin:

1 like

Bij het persoonlijke vraag topic heb ik heel vaak dat ik een stukje scroll, en dat ie dan opeens in een keer keihard doorscrollt en dan ben je zo 100 berichten verder en kan je weer terugzoeken waar je was. Als ik dan weer terug ben en een stukje lees en het topic wegklik ben ik de volgende keer dat ik het topic open weer 100 berichten verder. Bij andere topics heb ik het niet (misschien omdat die meer bijgelezen zijn en deze plus 100 openstaande berichten heeft). Hebben meer mensen hier last van?

4 likes

ik heb dit ook soms, vooral bij topics met veel posts idd

1 like

Ja ik ook, inderdaad bij topics met veel posts.

1 like

Ik heb denk ik per ongeluk een topic gemute…overal gezocht, maar ik weet niet waar ik dit kan vinden. Iemand die me.kan helpen?

Rechtsboven naar je account, dan het rechter kopje kiezen (dat poppetje), daar kiezen voor ‘voorkeuren’. Het rechtermenu staat dan automatisch op ‘account’, maar daar kun je kiezen voor ‘categorieën’. Onderaan staan dan de topics die je negeert, rechts kun je op ‘tonen’ drukken, naar het juiste topic gaan en het dan onderaan het topic aanpassen als je dat wil.

Aardig wat stappen, hopelijk lukt het zo

3 likes