Forum: verbeteringen en ideeën

@Nox en ook meldingen als je getagd wordt?

@Ainu Ja, inderdaad. Je moet op dat ‘logo’ klikken om naar de homepage te gaan. Als je op de topictitel klikt, ga je enkel naar boven.

Ik had hier inderdaad een melding van.

1 like

ja ik heb het ondertussen door!

nog een klein dingetje; ik heb het dark theme maar het logo is niet transparent gemaakt dus nu zit er een witte vlek :’) niet dat dit echt prioriteit is lijkt me
56

1 like

Ja, klopt. Vind ik ook lellek. Maar uiteindelijk moet er een naam + logo komen. Dus dat komt nog goed.

2 likes

Ja dat dacht ik wel, wou het gewoon melden voor de zekerheid :slight_smile:

1 like

jaa zit ik ook mee. te populair. nee begrijp 'm, wil ik ook.

1 like

…Body seems unclear, is it a complete sentence?

't is een curiositeit

Joe, heeft iemand al de optie gevonden om gebruikers te kunnen negeren? Ik kan even niet zoeken maar iemand vraagt het op het oude forum. Fijn als we daar een antwoord op hebben.

ga ff zoeken

Ja, die zag ik. Maar dan krijg je de meldingen niet van die persoon. Maar waarschijnlijk zie je de berichten dan wel.

Als ik type zie ik de eerste regel niet, ik zie alleen de onderkant van het tekstvak en kan ook niet scrollen. Help :sleepy: hier kan ik niet mee leven ik gebruik het forum alleen maar op mijn tel
@Nescio @Lula

Stuur even een screenshot. Dan weten we wat je bedoelt.

dit dus
En als ik mijn toetsenbord weg haal of scroll zie ik ook nog niet wat ik type

Wow heb echt veel vragen sorry hoor als jullie gek worden :sleepy: maar waarom is elke reply dubbel? Kan op antwoord klikken bij het bericht en als ik dan verder lees kom ik de reply nog eens tegen? Of is dat gewoon en hoef ik niet elke keer op " 1 antwoord" bij een bericht te klikken. Als je me snapt.
Als je me zat bent zeg je het maar he

Hm lastig. En als je een ander thema kiest. Maakt dat verschil? Bij voorkeuren en dan interface.

Ja heb nu Hamburger gepakt, nu zie ik het, yay. Ik zag het in het begin ook maar toen heb ik die interface veranderd en sinds toen idd geen tekstvak meer in beeld. Hamburger ftw :hamburger:

1 like

Godzijdank want ik had namelijk echt geen andere oplossing :sweat_smile:

1 like

Oke ik doe echt mijn best en eerst zag ik een topic met; hoe dit forum te gebruiken maar kan dat topic dus niet meer vinden.
Dat is vraag nr 1: kan ik ook ergens ALLE topics zien in plaats van nieuwe, top of categorieën?
Als iemand een link heeft naar dat topic bespaar ik jullie de rest van mijn vragen haha, lees ik dat topic eerst door.

1 like

Die optie is hier niet nodig, we hebben geen gebruikers die zo vervelend zijn dat ze op ‘negeren’ gezet moeten worden.

:nerd_face:

13 likes