Vraagjes:
-
Is het mogelijk om als je op ‘reply’ klikt in een topic (op iemands bericht) dat dit bericht automatisch als quote in jouw tekstvenster gezet wordt? Want als mensen nu reolyen zonder quote, zie je niet waar diegene precies op reageert. Je kunt dan wel rechts op de avatar van diegene klikken waar op gereplyed wordt, maar dan schiet je een stuk naar boven in het topic en dan moet je vervolgens zelf weer naar beneden scrollen en zoeken waar je was… Dus als hij automatisch quote als je replyed, is dat opgelost en dan weet iedereen waar de reply over gaat!
-
Zou je een bericht kunnen ‘pinnen’ (ofzo) zodat je er later snel op lunt reageren, terwijl je wel al verder gelezen hebt? Dit klinkt ingewikkeld, dus even een uitleg: stel ik zit in het WJEKW en ik heb 100 gemiste berichten. Als ik dan op de helft ben en een bericht tegenkom waar ik op wol reageren, wil ik vaak eerst lezen wat/of anderen daar (al) op gereageerd hebben. Zodat ik niet dingen dubbel ga zeggen. Maar dan moet ik dus eerst alle nieuwe 100 berichten aflezen voordat ik weet of een bepaald antwoord al gegeven is. En als ik dan beneden aangekomen ben, weet ik natuurlijk niet meer waar dat bericht precies stond. Dus als je dat bericht nu zou kunnen pinnen ofzo, (bijv dat ie even bovenin je scherm blijft staan terwijl je de volgende 50 berichten wel al door lunt scrollen), dan kun je erna makkelijk antwoorden.
Goed, beide vragen nogal ingewikkeld om uit te leggen haha. Als je het niet snapt dan probeer ik het nogmaals uit te leggen! Het zijn geen grote prioriteiten, maar ik (en misschien anderen) zouden het wel handig vinden 

)