Forum: verbeteringen en ideeën

Hoe groot is het bij jou? Heb je een screenshot?

oh nog even wat puntjes want ik kan het niet laten;

zijn er ergens eigenlijk ‘regels’ neergeschreven?
wordt er overwogen om terug een geheim account aan te maken?
wat is het plan met de moderatoren nu?

3 likes

thanks, deze vragen moeten ook worden gesteld.

  • regels zijn nog niet geformuleerd, maar er moet een goeie acceptable use policy oid komen. waar je kunt vinden wat er van je verwacht wordt en wat zeker niet en welke gevolgen ongewenst gedrag heeft.
    ik neem nu tenminste aan dat je het over ‘abuse’ hebt?

  • geheim account is iets wat we heel graag willen aanbieden. er zijn naar het schijnt verschillende methodes, we zijn aan het denken over de beste manier.

-mods: we zoeken nog mods! jullie hebben tot nu toe vooral @Lula gezien, die blijft. en @quantum heeft geholpen in deze drukke opstartperiode maar daar zoeken we nog vervanging voor en dan liefst nog iemand.

2 likes

ik hoop dat er een campagne komt en uiteindelijk zullen de russen (WTF) zorgen voor de winnaar natuurlijk!!!

1 like

note to self - muticitaat uitzoeken of dat ken

1 like

Ik weet niet of het hier al gezegd is. Als dat zo is kan je deze reactie als niet verstuurd beschouwen. Ik zou het erg chill vinden als een linkje in een nieuw tabblad opent

1 like

Dat kun je zelf instellen! Als je naar je eigen profiel gaat dan kun je dat op het tabblad ‘interface’ aanzetten.

Eigen profiel bereik je via je avatar rechtsbovenaan, dan op het tandwieltje.

2 likes

Ja, hamburger is heel basic. Maar schijnt op sommige telefoons beter te werken. Zeg maar alles wat geen iPhone is :yum:

Je profiel > voorkeuren > interface.

Volgen kan onder aan de pagina.

1 like

Wanneer krijgt het forum een andere naam en wat gaat het dan worden? Deze is zo’n dolfinarium vol vrouwen.

13 likes

is het toch ook een beetje? Mag ik de ringmeester zijn?

5 likes

We hebben echt een waslijst aan shit die we willen verbeteren. Vooral op technisch vlak (anoniem posten anyone?) en vormgeving. Dus even kijken wanneer dat aan bod komt.

2 likes

nou dat de naam als werktitel is begonnen betekent niet dat ie noodzakelijkerwijs verandert he, alleen dat het niet vanaf het begin in steen gebeiteld is. eerst de techniek, nu het stabiel draait gaan we verder aan alles wat met verfraaiing te maken heeft.

1 like

Aha, ik merk het wel dan :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer: :dolphin: :dancer:

15 likes

www.dolfijnvrouw.nl vind ik wel leuk

4 likes

gheghe deze dolfijnenpolonaise

Vraagjes:

  1. Is het mogelijk om als je op ‘reply’ klikt in een topic (op iemands bericht) dat dit bericht automatisch als quote in jouw tekstvenster gezet wordt? Want als mensen nu reolyen zonder quote, zie je niet waar diegene precies op reageert. Je kunt dan wel rechts op de avatar van diegene klikken waar op gereplyed wordt, maar dan schiet je een stuk naar boven in het topic en dan moet je vervolgens zelf weer naar beneden scrollen en zoeken waar je was… Dus als hij automatisch quote als je replyed, is dat opgelost en dan weet iedereen waar de reply over gaat!

  2. Zou je een bericht kunnen ‘pinnen’ (ofzo) zodat je er later snel op lunt reageren, terwijl je wel al verder gelezen hebt? Dit klinkt ingewikkeld, dus even een uitleg: stel ik zit in het WJEKW en ik heb 100 gemiste berichten. Als ik dan op de helft ben en een bericht tegenkom waar ik op wol reageren, wil ik vaak eerst lezen wat/of anderen daar (al) op gereageerd hebben. Zodat ik niet dingen dubbel ga zeggen. Maar dan moet ik dus eerst alle nieuwe 100 berichten aflezen voordat ik weet of een bepaald antwoord al gegeven is. En als ik dan beneden aangekomen ben, weet ik natuurlijk niet meer waar dat bericht precies stond. Dus als je dat bericht nu zou kunnen pinnen ofzo, (bijv dat ie even bovenin je scherm blijft staan terwijl je de volgende 50 berichten wel al door lunt scrollen), dan kun je erna makkelijk antwoorden.

Goed, beide vragen nogal ingewikkeld om uit te leggen haha. Als je het niet snapt dan probeer ik het nogmaals uit te leggen! Het zijn geen grote prioriteiten, maar ik (en misschien anderen) zouden het wel handig vinden :muscle:

4 likes
  1. Om eerlijk te zijn, heeft het niet meteen quoten ook zijn voordelen. Want hoe vaak zei iemand niet: niet quoten en gebeurde het toch. Maar goed, ik snap je punt wel. Ik zal het nog eens in de groep gooien.

  2. Je kunt berichten bookmarken. Op de drie puntjes bij het bericht klikken en dan naast dat potlood. Dan wordt het bericht opgeslagen bij je favorieten. Die kun je daarna via je profiel meteen weer vinden.

2 likes
  1. Ja dat snap ik, dat is een voordeel. Maar ik denk dat het relatief gezien minder voorkomt dat mensen niet gequote willen worden, in vergelijking met dat het juist handig is.

  2. Dat bookmarken had ik gevonden, maar dat is nog wat omslachtig. Het zou handig zijn als je het in het topic zelf kan blijven zien ofzo.

Dank voor je snelle reactie en als het blijft zoals het nu is, is dat ook prima hoor!

1 like

Ik wil jullie wel versterken hoor! Ben ook jaren mod geweest op een ander forum.

1 like

Op m’n telefoon kan ik de chat maar tot een bepaald punt omhoog scrollen/laden. Op m’n laptop komt er te staan “load more” oid en dan lukt het wel om eerdere berichten te laden. Op m’n telefoon dus niet. Best vervelend :frowning:

Verder vind ik het soms vervelend dat je eerst alle berichten moet lezen voordat je zelf een reactie kunt typen (als je niet hoeft/wilt citeren)?