Forum: verbeteringen en ideeën

Omg voel me echt zo irritant als dit al honderd keer gezegd is … Net als op egf dat iedereen kwam vragen voor de links van de twee nieuwe fora

Maar mijn vraag is: blijft dit de naam?
De naam boeit me echt totaal niet maar ben gewoon nieuwsgierig haha

Er wordt eerst gefocust op belangrijkere zaken (functionaliteit) en daarna kan er eventueel gekeken worden naar een naam
(staat zo’n 5 posts hierboven)

1 like

Ik zie het. As I said echt mega irritant dat ik het vroeg. Sorry. En laf joe dat je antwoord gaf. En al heet het nog 20 jaar forum feminarum i don’t care als het maar goed werkt en als er maar leuke mensen zitten.

2 likes

haha nee joh geeft niks
ik heb het ook maar over getypt voor jou

2 likes

over namen gesproken, wat makkelijker te wijzigen is, is de naam voor de Categorie waar de algemene topics onder zitten. wat je even kwijt en dergeljke.

@EllaFitzgerald zei: kan dat niet Centraal Station worden?

ik heb er nu even heel saai en afrits Algemeen van gemaakt nl maar dat kan leuker.

Dit doen? Centraal Station?

6 likes

okee Centraal Station it is!

5 likes

Als ik een topic volg en ik heb alle berichten gelezen dan blijft de titel niet altijd lichtblauw. Als ik dan erop klik, blijkt toch dat ik alles al gelezen heb. Hebben meer mensen dit?

Is het normaal dat mijn batterij als een gek leegloopt als ik het forum gebruik?

Hier geen last van (iPhone)

Ja ik heb ook een iPhone! Kan aan mijn batterij liggen hoor, maar vroeg het me af.

dan ben je teveel aan het forummen :stuck_out_tongue:

nee grapje, ik had hetzelfde gevoel eigenlijk! maar ik ga het eens in de gaten houden

1 like

Is het mogelijk om bij je gevolgde ‘ongelezen’ topics ook een optie te hebben dat je alle topics die je volgt zowel ongelezen als gelezen onder elkaar kan zien?

Kijk eens onder Interface als je wilt, bij je instellingen? Volgens mij moet je
Don’t jump to my post after I reply
hebben, krijg je wat je bedoelt als je die aanvinkt?

Is het mogelijk om boven in het scherm weer te geven in welk topic je zit? Dus dat de naam van het topic blijft staan terwijl je er doorheen scrollt? Ik heb namelijk het geheugen van een doppinda en zou dat echt heel fijn vinden :slight_smile:

2 likes

Ja dat zou ik ook fijn vinden!

1 like

Huh, dat is toch al zo?

Of bedoel je dat niet?

De naam kan je ook zien als je op dat blauwe balkje drukt rechts met de hoeveelste post je leest

1 like

@anon98052296 thnx! Super handig (als ik dat wel ga onthouden :joy:)

@Jenn oh op pc doet ie dat dus wel, mobiel alleen niet :slight_smile:

1 like

Ik krijg alleen een melding van de eerste like op een post, als hij vaker geliked wordt krijg ik daar geen melding van. Kan ik dit zelf instellen?

Ik heb hier ook net naar gekeken en dit kan. Je moet bij instellingen en dan meldingen klikken om aan te passen.

2 likes