Forum: verbeteringen en ideeën

Ah oké. Thanks! Ik lees voornamelijk verschillende topics. De chat gebruik ik op m’n telefoon nooit eigenlijk. Vind dat niet handig werken namelijk. Dus dan zal het idd wel meevallen :slight_smile:

Dat verklaart wel dat ik het niet zo merk, ik heb de chat nog niet gebruikt op de telefoon.

Even om te laten zien wat er gebeurt wanneer je je posts laat anonimiseren.

Dat komt er dan als volgt uit te zien:

Deze post was dus oorspronkelijk onder het account Nescio gepost.

Dit is het effect dus dat je krijgt wanneer je je account anonimiseert in plaats van opheft: al je posts komen er dan zo uit te zien. dus met anon in plaats van je accountnaam.

5 likes

Vraagje
Ik heb het vaker aangegeven geloof ik haha maar ik zie wjekw echt niet in mijn lijsten staan
ook niet als ik op categorie Centraal station klik

wel als ik dat topic ga zoeken

wat doe ik mis?

thanks! hij stond op negeren, wat ik echt nooit heb aangeklikt omdat ik niet eens wist dat die opties er waren haha

2 likes

Komt er dan steeds een ander cijfer achter anon of steeds hetzelfde?

1 like

Ik hoop niet dat ik met oud nieuws kom want ik heb niet alles helemaal terug gelezen. Maar ik krijg bijna nooit een melding als iemand me tagd in een topic? Nu bijvoorbeeld 2x achter elkaar in wjekw en ook 2x geen melding gehad. Terwijl ik het soms wel krijg. Is dit een bekend ding of een instelling die ik heb gemist?

Wil je eens kijken in dat topic helemaal onderaan hoe je voorkeuren staan ingesteld? Je kunt daar kiezen uit een paar opties, inclusief mute (dan krijg je geen updtes of waarschuwingen). Als je dat op ‘normaal’ zet dan krijg je berichtjes op het moment dat iemand je tagt. Als je het op ‘volgen’ zet dan krijg je ook de updategetalletjes in het overzicht van topics.

2 likes

Ik zet die altijd op volgen als ik ergens op heb geregaeerd.

@Rozecoupeschaar heb je het bij alle topics of alleen bij heel specifieke topics?

1 like

Waarvan ik het zo weet zijn ‘wat je even kwijt wil’ en ‘Netflix en serie topic’ en van de week nog een andere maar weet zo niet welke. Zou het eens in de gaten houden.

Edit: ‘achter de schermen op je werk’ kreeg ik het de ene keer wel en andere keer niet.

1 like

Zou je voor mij nog een testje willen doen?

Wil je bij ‘wat je even kwijt wil’ de instelling eens op ‘in de gaten houden’ en kijken of je dan bij elke update een melding krijgt?

Ga ik doen! (Ik zie de meldingen uit dit topic wel allemaal… heel raar)

Ik weet dat dit vaker voorbij is gekomen en ik weet dat er (meerdere) antwoorden op zijn gegeven, maar ik heb het gevoel dat er nog geen duidelijk ‘ja’ of ‘nee’ is gegeven op de volgende vragen. Ik kan het mis hebben, in dat geval shoot me.

1. Gaat forummers negeren in de toekomst nog mogelijk zijn op dit forum?
  2. Gaat een handtekening (één die direct te zien is, niet een die zichtbaar is nadat je de forummer hebt aangeklikt) ooit nog komen?
  3. Komen er ooit nog paginanummers? (Ik weet dat deze vraag echt al tot in den treuren gesteld is en ik weet dat discourse normaalgesproken niet zo werkt, dat dit forum zo in elkaar steekt dat je niet hoeft te F5’en om nieuwe reacties te lezen. Ik wil alleen graag weten of het in de toekomst wel of niet gebeurt.)

Ik ben geen boze forummer die met hooivorken staat te wachten hoor, ik hou alleen zo veel van duidelijkheid.

Dankjewel!

Waarschijnlijk zijn jullie ook duidelijk geweest maar is het antwoord niet goed te vinden.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of er veel vraag naar handtekeningen is, ik zie af en toe een opmerking voorbij komen. @anon68622085

Edit: is zo’n plug-in voor negeren dan wellicht ook niet beschikbaar?

Ik zie bij mijn instellingen wel deze optie, wat zou die dan doen als het niet personen negeren is?

Meldingen van die persoon negeren, niet berichten.

2 likes

Ahh ja oke. Gekkie optie wel, zou niet weten wanneer je dat zou gebruiken.

Klopt inderdaad, die persoon kan je dan niet taggen en je geen persoonlijke berichten sturen.

Moet ook even wennen aan de constructie hoor. Maar er is dus wel in voorzien dat je mensen kunt tegenhouden om direct contact met je op te nemen. Pb’s van mensen van wie je dat niet wil hou je er dus mee buiten je account.

1 like