Forumergernissen

Tbh gaat het er wel relatief vaak over poep

Misschien al super vaak genoemd maar die per ongeluk likes als ik langs een bericht scroll😭

19 likes

Kloten de petty duim is weg :sob:

ik wil graag aankondigen dat :+1:t2: altijd petty zal zijn

28 likes

Jammer de witte balk onderin is er nog :barefoot:

6 likes

Had ik laatst ook, maar bij een andere interface past het wel.

4 likes

En @Konijntje dit kun je beter melden in het topic forum: meld problemen hier

4 likes

gebruik van spoilers.

Wat vind je er vervelend aan

4 likes
Samenvatting

Dat die ergernis altijd terug komt en dqt iedereen dan nonsens in spoilers gaat zetten.

13 likes

Oh sorry, wist niet dat je boos werd

5 likes

Verklaar je nader.

2 likes

Spoilers prima maar dat niemand zegt wat ze spoilen is wel teringirri

12 likes

Teringirri de peerrie

7 likes

Ja net als dat mensen ergens ‘triggerwarning’ voor zetten en dan niet zeggen waarvoor

6 likes

Ja of het geslacht van de baby van een influencer in een spoiler zetten. Of de naam. WAAROM

20 likes

Ik vind het meestal onnodig en niet aangenaam om te lezen.
Het is eerder een persoonlijke ergernis van mij op het forum.

Als iemand wat vertelt over werk en dan in spoiler aankondigt 'samenvatting wat vooraf ging ’ met 3 alinea’s tekst vindt ik het begrijpelijk.
Idem iemand die ziek is en zijn kotsverhaal graag gedetailleerd wil beschrijven of iemand die foto wil tonen van gigantische huispin of etterende open wond. Vind ik ok mits aankondiging van wat onder spoiler staat.

Maar zo voor losse woorden om een soort van speelse aandacht in je zin verwerken: ergernis.
95% van de tijd ook teleurgesteld in wat er staat.
Idem met informatie die je komt delen.

Waarschijnlijk vooral onverdraagzame houding van mij omdat ik niet goed versta dat anderen dat wel aangenaam vinden.

1 like

Aller irritantste: een spoiler waar alleen ‘weg’ onder staat. Als je toch de naam van je kind/konijn/grootmoeder weghaalt, haal dan ook de spoiler weg.

71 likes

Of haal het gewoon niet weg. Na 5 maanden lees ik eens een topic bij en wil ik ook weten hoe iemand zijn cavia heeft genoemd, maar dan heb ik het weer gemist.

16 likes

Of sowieso een heel bericht waar dan “-weg-” staat geschreven in plaats van het hele bericht daadwerkelijk te verwijderen??

8 likes

Stamt vast nog van EGF, daar was het niet zo geavanceerd, haha

3 likes