Forumergernissen

Ik kan me dus juist niet indenken dat je je zó stoort aan een verkeerd gespeld woord. Ik snap wel dat het vrij lelijk is, maar op een forum gaat het er toch om dat je begrijpt wat er staat? Ik vind het niet per se raar dat jullie je er aan storen want veel mensen hebben dat natuurlijk,
maar heb nooit begrepen waarom mensen er zo veel waarde aan hechten.

Maar goed mijn mening is ook beïnvloed door het feit dat ik zelf niet goed kan spellen. Als je het vergelijkt met de bakseldiscussie is niks meer vreemd of overdreven natuurlijk, haha.

34 likes

poep

35 likes

Schuddebuikend in bed. :joy:

5 likes

baksels

11 likes

image

Die teringaap

42 likes

Amen, word hier zo akkresief van. Ook in appgesprekken buiten het forum. Stahp!

4 likes

Dit soort forumposts/gesprekken waarin in de eerste post maar de helft van het verhaal verteld wordt terwijl de weggelaten helft wel vrij cruciaal is:

forummer 1: “mijn vriendin heeft mij een tegoedbon voor een saunabezoekje gegeven voor mijn verjaardag, vinden jullie dat gierig?”
forummer 2: “nou ja volgens mij is dat al snel duurder dan 20 euro dus lijkt me niet per se gierig?”
forummer 3: “ik lees niets geks, zou er blij mee zijn”
forummer 1: “ja ok maar het is haar eigen sauna en ze kan het aftrekken van de belasting dus het kost haar niets en op de bon zelf staat dat ik verplicht ben om een 12-gangen-diner a 240 euro af te nemen dus eigenlijk geeft ze mij een sigaar uit eigen doos en kost het mij 240 euro als ik ga…”

74 likes

Je vergeet me favo: wanneer iemand een situatie of probleem voorlegt en daar advies/commentaar op krijgt en dan opeens heel boos wordt omdat dat niet is wat diegene wil horen en begint met; maar jij kent de situatie niet!!

Wat?

28 likes

Ja of verhalen of toevoegingen die zo opgeschreven zijn zodat het bijna niet mogelijk is oneens te zijn met de forummer, die heeft alles namelijk perfect gedaan. Wat wil je dan, bevestiging? Ik denk echt zovaak, ben echt benieuwd naar de andere kant van het verhaal.

11 likes

“Daarstraks”; ik wil dit lelijke woord niet meer zien😭

12 likes

Toenstraks is nog erger :sob::angry:

12 likes

Toennet :laughing:

4 likes

Dit zijn stomme woorden, geen forumergernissen! :policewoman:

3 likes

Toenzo

2 likes

Eerdaags!

4 likes

Zodrek.

Lekker Brabants.

5 likes

Dat het soms zo stil is in wjekw
Ik heb af en toe ook het idee dat ik het forum uitgelezen heb :cry:

16 likes

Stil in wjekw? Berichten zat om naar het juiste topic te verplaatsen :rofl:

2 likes

Behalve kinderen!!! Laatste tijd weer heel veel kinderdingen in Wjekw foto en dan moet ik me elke keer inhouden niet te flaggen 🤌🏼

21 likes

Dat ‘t coronatopic bijna alleen nog gaat over welke bijwerkingen van het vaccin iemand wel of niet heeft gehad :yawning_face: en alle vragen hierover :yawning_face: dat is toch voor niemand interessant :yawning_face:

27 likes