Nee oprecht bedoel ik, beetje banaal voorbeeld
Oh haha ik dacht dat je bedoelde dat op andere fora men met een directe/sarcastische opmerking gelijk korte metten maken met dagboekposts
En ik dacht alleen maar: “fijn toch voor omie”
Maar nu snap ik het!
Haha die bestaan denk ik ook wel trouwens, waar je als je dat post wel zo’n antwoord zou krijgen. Maar doelde dus op fora waar iedereen komt om een praatje met elkaar te maken.
Ik heb een aantal dagboekposters genegeerd en elke keer klik ik toch op bericht bekijken waarna het weer een bericht is over een e-mail van een collega waar de poster eventjes geen tijd voor heeft en heb ik weer spijt
Ik heb even het topic doorzocht op “mail” omdat ik wil weten over wie het gaat maar ik zie alleen maar Posts als:
“Lekker mail bijgewerkt nu koffie drinken”
“Ik heb een iemand een mail gestuurd en vergeten de bijlage toe te voegen, dom dom”
“Iemand mailt me concertkaartjes die niet voor mij bedoeld zijn, omg!”
Allemaal dagboekposts dus. Waarom zou je dat topic überhaupt lezen, of wat is de bedoeling dat er gepost wordt?
Kennelijk gaat het meer om de follow up? Dus in de ochtend bijv: oh ik ga zo naar werk
En dan even later: ja hoor kom ik aan op werk, gaat die irritante collega gelijk mailen.
? Zoiets
Ik heb net wjekw gelezen met het geklaag over dagboek posts in mijn hoofd maar ik snap het verschil niet goed. Want volgens mij valt bijna elke post daar wel onder behalve een enkele uitzondering
Juist, plus er wordt ook veel geklaagd over werk ergernissen (logisch) maar hoort dat niet in het eigen topic thuis?
Hmm ik zat ff te denken maar is het onderscheid niet: leuk zijn dingen die je ook naar in een groepsapp met vrienden zou appen, wat af en toe natuurlijk best kan zijn wat je gaat doen die dag als dat leuk/spannend/bijzonder is, maar ook een beetje gek als je iedere keer in die app iets zou zeggen als nou eerst ga ik werken en daarna de stad in. Ofzo? Zoiets waar je echt vrij weinig van kan zeggen/vinden en vooral als dat continu gebeurt.
En dan gewoon echt elke dag hetzelfde 😵💫
Ik vind dagboekposts niet zo erg maar wel als er geen touw aan vast te knopen is als je de eerdere berichten niet hebt gelezen of de namen van de kinderen niet kent. Ik weet dat het in de mommytopics gebruikelijk is en dat is niet erg natuurlijk, maar daarbuiten weet niemand wie ‘Q’ is.
tijd voor codetaal: Q(uinoa), (K)leuter, (O)udste), 5 → QKO5
Zo had iemand het laatst over M en raakte ik lichtelijk geïrriteerd, maar was het gewoon dat tv programma
Ik wil niet geassocieerd worden met dat gedeelte van het forum
Ik weet niet of het hier nou voor dat gedeelte wordt opgenomen of niet hahaha
Wat is de rol van de endeldarm in je lichaam??
Endeldarm AKA afvoerputje.
Dat is je poepertje
Ah, bedankt!
Volgens Wikipedia ook wel genoemd het anaal kanaal
Tbh gaat het er wel relatief vaak over poep
Misschien al super vaak genoemd maar die per ongeluk likes als ik langs een bericht scroll😭