Forumergernissen

Ik kom er nu pas achter dat dit kan :sweat_smile:

5 likes

Ooooo mijn god ik voel me zo boomer nu maar dit is zo chill als ik mijn vriendinnen weer eens moet updaten met WhatsApp screenshots om te laten zien hoe vertyft mijn dateleven is :heart_eyes:

7 likes

Wow dit is echt super chill! Ik wist helemaal niet dat het zo makkelijk was :joy:

2 likes

Is hier ook een optie voor in Windows ? Ik plak al jarenlang met paint pagina’s aan elkaar als ik een scroll-printscreen mijn computer wil doen, of bezoek de site dan eerst via mijn telefoon en mail het dan etc maar is ook onhandig

1 like

Je kan een extension voor Chrome downloaden heet GoFullPage geloof ik en dan kan het! Andere browsers kunnen ook plug-ins maar weet niet uit m’n hoofd.

8 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Forum: meld problemen hier

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Forum: meld problemen hier

Heel die duimpjescultuur was helemaal langs ms heen gegaan. Was dit echt een goede toevoeging aan het forum, die optie? Lekker passief agressief! En dan vooral als moderator die optie gebruiken :laughing: Al die vervelende posts van de leden verplicht moeten lezen, het is maar goed dat je dan een fijne duim kan plaatsen als teken van afkeuring. :+1:t4::+1:t4::+1:t4:
(Gebruiken jullie die in het echte leven trouwens ook als petty? Want dan loop ik toch nog even de reacties van mijn collega’s na!)

19 likes

Blijft me verbazen hoeveel waarde men toekent aan een smiley.

13 likes

Jeetje, het is me toch wat om gebukt te moeten gaan onder zulke terreur :rofl:

3 likes

Ik ben geen moderator maar jazeker, op Whatsapp.

2 likes

Alleen als iemand 50+ is vat ik :+1:t3: positief op.

46 likes

Nu ja, uiteindelijk zijn emoji’s vandaag de dag ook gewoon een aanvulling op onze beleving van taal, eentje dat gelijk loopt met een algemene trend van visuele communicatie tegenover tekst.

14 likes

True! Moet wel zeggen: als het in tekst was uitgeschreven (‘ok’ ‘boeiend’ ‘mand’) zou ik net zo goed denken: waarom blijft dit steeds terugkomen.

4 likes

Met een dikke vinger krijg je meestal :angry:

9 likes

Als mensen antwoorden op iemands niet ingewikkelde vraag: “Dit is al meerdere keren gevraagd en beantwoord.” (en dan bedoel ik niet 1 post ervoor of in 1 dag/discussie over hetzelfde onderwerp)

Ten 1e: dus moet je eerst in elk topic maar alles gaan teruglezen of het al eens is gevraagd?

Ten 2e: de moeite om dit ‘correcte’ antwoord te geven is vaak net zoveel moeite als het antwoord even snel te geven (of niet als je dat te veel moeite vindt)

En als laatste, misschien is dit ook al meerdere keren geplaatst :sweat_smile:

30 likes

Haha ja dat dacht ik echt net precies :smiling_face_with_tear:

3 likes

Pfff dat vind ik juist super irritant, als er vragen worden gesteld die al vaak zijn beantwoord. Dat je dan helemaal geen moeite doet om ff de zoek functie te gebruiken? maar als een soort Google je vraag maar dropt en verwacht dat mensen het weer voor de 5e keer beantwoorden. :exploding_head: zonde ook van de info en tips die al eerder worden gegeven?

23 likes

Ik ben het er wel mee eens dat je gemakkelijk even kunt zoeken of het al eens gevraagd is. En dan kunt kijken of dat voldoende is.

Maar op een gegeven moment mag een vraag toch best nog een keer gesteld worden. Als je bv ergens een leuke lunchplek zoekt, kunnen er toch nieuwe ontdekkingen zijn. Of nieuwe modellen van de meest comfortabele sneaker.

2 likes

Er is wel echt een verschil tussen op een begeven moment en elke week. In sommige topics is het eerder die tweede.

3 likes