Forumergernissen

En Mario?!
De enige waarop de fancy vraag “heeft hij een ringbaard” sloeg

4 likes

Hahha nee ik heb niks aangepast, maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat de hint is die ik heb gegeven? :roflmao:

4 likes

Van die mensen die reageren met een boze emoticon op een heel normaal bericht. Dan denk ik: hoe kun je hier boos om worden? :rofl:

4 likes

Van die mensen die na een half jaar of langer met emoticons nog steeds niet door hebben dat dat perongeluk gaat.

80 likes

Die moet je toch speciaal selecteren lijkt me?

Nee als je scrolt kan je perongeluk liken en dus ook perongeluk dat poppetje aan klikken.

6 likes

Weer wat geleerd! Wist ik oprecht niet!

3 likes

Hahha jullie hebben @Evenveel echt heel pissig gemaakt

1 like

Nee joh ik gleed uit met m’n duim

4 likes

Telefoonschermen zijn spekglad met dit weer

13 likes

Ja sorry maar mijn ergernis is dat als iemand hier een ergernis post dat iemand hier dan lollig die ergernis gaat doen. Zoals met die emojis of met polls. Was int begin grappig nu begint t gordijnerig te worden.
Ik lees in dit topic liever gewoon drama.

21 likes

Haha love dit

1 like

Ik vind dat juist wel grappig omdat ik dan voor me zie dat iemand thuis op de bank helemaal woedend wordt om een heel random bericht, ookal weet ik dat het per ongeluk is.

6 likes

Dat mensen gebeurt in de tegenwoordige tijd steeds met een d blijven schrijven!!

17 likes

Haha never forget dat een troll door het gebruik van “oprecht” werd ontmaskerd

11 likes

Is een bepaald soort mens die dit veel gebruikt. Zelfde soort mens dat in plaats van gewoon ‘ja’ altijd ‘absoluut’ zegt. Ik noem dit altijd Robert ten Brink-taalgebruik :sweat_smile:.

4 likes

Ja Kae ofzo? Je moet bij @Crusti_Croc zijn voor details!

Ja lola en kae. Toen werden er nog topics gemaakt om te vertellen dat er een troll was.

3 likes

Omg ja ik had ‘haar’ toen op snapchat maar dat was natuurlijk allemaal nep. Echt ziek

1 like

Opkomst? Was al jaren op egf! Het is een poosje minder geweest maar lijkt in volle hevigheid terug.

4 likes