Forumergernissen

Ja zou ik ook zijn als mensen van die saaie dingen posten op mijn forum

3 likes

Nu je t zegt haha. Waarom worden er bij waar erger je je aan geen duimpjes gegeven dan.
“Ik ben in de poep gestapt :rage:” is toch eigenlijk net zo saai als " Zo lekker al mn boodschappen gehaald"

4 likes

Dit heeft er toch niks mee te maken hahah echt hoor.

4 likes

ja ik ook, maar daarom heb ik ook geen forum gemaakt

2 likes

Jawel dat gezeik op moderators vind ik echt misplaatst om bovenstaande redenen.

3 likes

Je zit al bij het kliekje hoor. Je hoeft je niet meer in te likken

12 likes

Ik ben nog nooit in m’n leven ergens buiten gevallen dus is niks speciaals hoor :heart:

1 like

Blijkbaar, miss :+1:t2:

Lol als je denkt dat ik daar salty over ben, ben je misschien iets teveel aan het projecteren. Lik nog even door meid :tongue:

3 likes

Hdp.

6 likes

ik kan iedereen de negeerfunctie aanraden trouwens :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Weleens duimpjes daar gehad hoor haha. Misschien komen de duimpjes-gevers er minder dan in andere topics.

3 likes

Omg, hdp is een officiële afkorting voor heerlie de peerlie? ( ik ging googlen :sob: )

9 likes

Jaa jahaha

1 like

“Oprechte vraag hoor, maar…”

→ wat vaak volgt is een hoogst onoprechte vraag, duidelijk bedoeld om te stoken of iemand in vraagvorm te judgen.

Haha ik voel m’n wenkbrauw al langzaam omhoog gaan zodra ik de woordencombinatie ‘oprechte vraag’ ergens zie.

6 likes

Hahaha ik gebruik dit serieus, dus om juist aan te geven dat ik niet wil stoken of judgen maar echt nieuwsgierig of geïnteresseerd ben. Blijkbaar wordt dat anders opgevat :joy:

5 likes

Oh heerlijk ik loop me net ‘oprecht’ te ergeren.

6 likes

Ik denk dat ik dit soms ook weleens doe omdat ik weet dat sommige vragen die je stelt misschien ook als sarcastisch gelezen kunnen worden of wel als veroordelend.

7 likes

Dan mag het. Maar niet wanneer je eigenlijk gewoon ‘echt’ bedoelt.

Voorbeeld: ik heb oprecht een hekel aan
veenmollen = fout
ik heb echt een hekel aan veenmollen = goed

9 likes

Niet gecropte screenshots

19 likes