Eens. Dit is een topicergernis.
Waar is dit topic dan voor?
Om te klagen wanneer mensen te vroeg over kerstmis beginnen. Zie beginpost.
Ik heb het gevoel dat er de laatste tijd meer forummers zijn die expres willen rellen of voor ophef willen zorgen.
Een gevatte opmerking of gekke vraag moet kunnen, maar soms vraag ik me af wat sommige forummers denken wanneer ze iets plaatsen
Ik denk oprecht dat die mensen zich in het dagelijks leven heel erg vervelen. Het is zelfs wel eens zo geweest dat forummers oude berichten van de andere forummer (soms echt van maanden of jaren terug) gaan opzoeken om zo aan hun gram te komen. Dan moet je wel zo veel vrije tijd om handen hebben… Het valt ook op dat in discussies mensen maar door en door blijven gaan en het discussiepunt tot de laatste druppel uitmelken, vind dat ook zo nutteloos, alsof ze niks beters te doen hebben.
En er zijn miljoenen gespreksonderwerpen
Namen en rugnummers.
Ok maar hoe vaak was JIJ je gordijnen? Als je dat al doet…
Niet dus? Wat een gore meid ben je toch, je doet Nederland alle eer aan.
Hoezo gaan opzoeken? Het kan toch ook zijn dat forummers bepaalde dingen erg herinneren vooral bij de one-issue forummers.
Nee het is blijkbaar heel raar als je je kan herinneren dat iemand 3 keer bijna
hetzelfde behang koopt, dus ik zou zulke dingen maar niet posten hoor. Dan wordt er nog gevraagd of het wel goed met je gaat
Oke die heb ik denk ik even gemist
Nah jij bent ook wel echt raar tbh
Oh vind het wel interessant, beetje leven in de brouwerij. Maar grote kans dat ze er na kerst niet meer is
Ja moest even paar keer knipperen bij die vraag over het logo van @Lula
Kan gewoon niet echt zijn
Oh dit heb ik helemaal gemist hoor, het ging mij niet om een behang verhaal ofzo.
Heb nu iok geen specifiek voorbeeld en ook geen namen en rugnummers, maar ik heb het wel regelmatig voorbij zien komen.
Ja dan is Flappie al opgegeten.
Wow dat je dat bijhoudt, ga je wel lekker?