Forumergernissen

ohhhh nou ik onthou niet wie wat precies heeft gezegd want mijn ergernis was juist dat ik het echt 4x heb gezien in een week ofzo. dus het was naar niemand specifiek gericht, ik vind dat gewoon een dooddoener haha

Ja ik vind het ook ronduit onbeschoft eigenlijk, dat doe je in het echt toch ook niet :joy: sluit het forum dan even af, ga naar een ander topic, begin zelf over iets anders…

23 likes

Of mensen die denken dat ze overal sarcastisch of met een grap op moeten reageren voor de :dizzy: likes :dizzy:

42 likes

“wat ben je mooi” posts… het is weer in ofzo?
lange discussies over gehad al ofc maar hoe leuk en aardig het ook lijkt het is het niet :cry:

9 likes

Hoezo niet? Oprechte vraag

4 likes

edit: jeetje dit is echt veel langer geleden dan ik dacht, wow.
maar het onderwerp is weleens vaker langsgekomen. wel goed vind ik! feministies!

5 likes

oh thanks ik ga even teruglezen

4 likes

Forummers die ranzige dingen delen. Deel ze met je lover of iets, wij willen het niet weten.

9 likes

Daar is toch een topic voor haha.

5 likes

Sommige dingen zijn zelfs te ranzig voor dat topic

9 likes

Nee joh, hoe goorder hoe beter.

10 likes

Zelfs dan, greeeenzen.

4 likes

Ik wil het ook echt niet weten, dat topic staat bij mij ook op negeer.

13 likes

Posts die beginnen met “never forget” en dan iets saais.

5 likes

Of, 'ik heb het weer voor elkaar gekregen hoor, dit kan alleen mij overkomen ’ en dan iets wat iedereen overkomt

20 likes

Of dan een post wat echt geen overkomen is maar wat door je eigen acties is gebeurd.

11 likes

Idd, gezeik! Ik wil alles over Henriette weten

11 likes

Nu we toch op dit onderwerp zijn, waarom het namen geven en er de godganse tijd zo naar verwijzen.

24 likes

Oke H. dan.
Lekker mommy-style

Of mag ik nou wel etterende abces zeggen?

3 likes

Moet wel zeggen dat ik er een nieuw scheldwoord door heb geleerd. Furunkel.