Dat eeeeindeloze gedoe over groepjes en pesten en wat al dies meer zij.
Moeilijk door te worstelen tekst. Doodmoe.
Ik zie het wel meer voorbij komen. In de reis topics bijvoorbeeld.
Het gebeurt super vaak dat ik vragen uit wjekw verplaats. Want vragen horen daar niet. Maar ik hoop dat je begrijpt dat wij niet dagelijks ieder geplaatst bericht op dit forum kunnen lezen om te controleren of het daar thuis hoort. Dat is echt geen realistische verwachting.
Ja omdat ik iedere keer al weet dat er in durf te vragen iets staat wat verplaatst kan worden. Misschien lees jij die vragen in wjekw wel voordat ze verplaatst worden. Het tempo van posten daar ligt zoveel hoger dat dat veel minder opvalt als het bijvoorbeeld na een kwartier verplaatst wordt. Want je leest meestal toch niet terug.
ik snap nog steeds niet wat dit inhoudt zoals bij letterlijk alles op dit forum. volgens mij ben ik relatief jong hier maar ik ben echt de forumboomer
Ik begrijp het nut ook niet zo van alles willen ordenen op thema. Ik lees het durf te vragen topic omdat het over van alles en nog wat gaat en je misschien ergens mee kan helpen (bv. een specifieke tech vraag). Maar ik heb in heel veel onderwerpen echt te weinig interesse om een specifiek topic erover te lezen en ik denk de meeste mensen maar een select aantal topics leest. Dan gaan die vragen toch allemaal verloren?
Uiteindelijk denk ik dat de mensen juist de topics lezen die ze leuk/interessant vinden. Dus als er een vraag wordt verplaatst komt hij wel in een topic waar mensen lezen die zich in dat onderwerp interesseren en heb je denk ik ook meer kans op een helpend antwoord. Tuurlijk zullen er daardoor ook wat mensen afvallen die de vraag ook had kunnen beantwoorden, maar volgens mij worden veel vragen wel beantwoord. Het verplaatsen is ook handig voor mensen die later iets terugzoeken, want dan staat het al in het goede topic en hoef je slechts in 1 topic te zoeken.
Dus dan plaats je het maar in ‘durf te vragen’ en zitten we met een reeks eindeloze halfdode topics. Dat is gewoon niet de bedoeling. Topics kun je prima nieuw leven inblazen. En als je vraag echt nergens anders past, kan ‘ie in durf te vragen.
Maar daar is het “durf te vragen” topic toch ook juist voor? Lekker boeiend zeg…
Sowieso zie je dat er binnen het “durf te vragen” topic vaak meer en betere respons komt dan wanneer je vraag naar een half-dood topic geplaatst wordt. Daarom vind ik het ook irritant als mijn vraag naar een half dood topic wordt verplaatst
Ik denk dat het ook onnodige tijd en moeite is voor de mods om die vragen te verplaatsen want de dynamiek op het forum zie ik er niet zo zeer door veranderen.
En als we nou gewoon google gebruiken.
Of de ZOEKFUNCTIE
Eén woord: SCHAALBAARHEID.
Google LENS.
Hehehe.
Dit is juist mijn favo traditie.
Ja en iedereen die tot in detail uit de doeken gaat doen welke conservatieve/racistische/intolerante denkbeelden hun familie heeft en hoezeer ze zich daaraan storen
Algemene ergens aansluitend hierop: deze opmerkingen letterlijk overnemen en hier op t forum plompen zodat die kwetsbare kutwoorden weer worden herhaald en door duizenden anderen mag worden gelezen, waarvoor is dat nodig seriously
Misschien moeten we het beperken tot het familie topic? Ik snap namelijk wel dat mensen het kwijt willen.
Dan kunnen ze bijvoorbeeld toch gewoon zeggen
Hè bah was zo irritant bij mn schoonouders want ze maakten weer de hele tijd racistische opmerkingen.
Die herhalen is niet nodig.
Of gewoon eens niet opschrijven waar je behoefte aan hebt, kan ook. Je zult zien dat je het overleeft.
Oh zo mee eens en dan wel blijven gaan he
Ja nee ik bedoel dus het herhalen van al die kut racistische of bovenstaande opmerkingen
Echt nergens voor nodig om die woorden opnieuw te noemen imo. Hoe krijg je dat ook je strot uit, de moeite om die kwetsbare dingen uit te typen. Word daar echt een beetje leip van als ik dat zie gebeuren
Niet alleen van familie btw