Forumergernissen

47% expats

3 likes

Ja of dit in eerste instantie niet benoemen en dan blijkt het later informatie die dus totaal niet toepasbaar is hier

5 likes

Haha Letzebuergesch klinkt ook / ziet eruit als een soort magische mengelmoes van Duits/Nederlands, echt tovenarij

4 likes

ben ik ook zo

• nee valt mee
  • ja jij bent het ergste

0 stemmers

echt jammer dat het nachos topic inactief is geworden

7 likes

Ik heb ook echt geen idee waar die mensen wonen. Als ik iets lees over hier is het eerste wat ik denk “ohja duitsland”

Vind alleen @Era haar verhalen leuk want italie is sexy. En niet zo mapangpang saai.

8 likes

hahaha ik zal straks een foto van de vriezer inhoud voor je maken :cold_face:

5 likes

Ik wist niet dat jij ergens anderd woonde. Ik dacht dat jij steeds op vakantie was naar rare koude landen.

15 likes

oh nu het over de zoekfunctie gaat: af en toe zoek ik random dingen terug die ik me dan vaag herinner omdat ik benieuwd was wat de tea ook alweer was. maar ik herinner het me nooit goed genoeg om het ook daadwerkelijk te kunnen vinden. ergernis aan mezelf :sob:

6 likes

Ik ben nog steeds voor het automatisch linken naar mijn posts van zodra spf wordt getypt. Plz make it happen, kan er niet meer tegen haha

19 likes

Nou mijn echte ergernis is eigenlijk al die posts van “omg ben jij mijn zus??” “hebben wij dezelfde moeder??” “zijn wij dezelfde persoon?!” “heeft mijn man stiekem nog een vrouw???”

NEE je leven is gewoon veel minder uniek dan je denkt

39 likes

Haha ik vind alleen “ben jij mij?” leuk omdat het antwoord obviously nee is

1 like

Of is het iemand met meerdere persoonlijkheden… :thinking:
Het zou niet de eerste forummer zijn

1 like

Ik weet dat mijn leven niet uniek is, ik zou gewoon graag @grace zijn

3 likes

Nou zo blijkt maar dat je forummers nooit echt kent he, had niet gedacht dat jij zo graag een kind wil!

4 likes

Ik ben 7 maanden zwanger :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

weet je wat pas echt een teleurstellen forumvaardigheid is? Iemand op negeren zetten en dan helemaal niet meer kunnen terugvinden hoe je deze persoon terug op zichtbaar zet

5 likes

I didn’t know Zemraluani was pregnant. Nieuwe hit

Relax, moet je even naar Users/gebruikers in je Preferences/voorkeuren.

Mijn eeuwige stiekeme misschien-ergernis:
Dat diegene met zoveel accounts op egf way back wordt aangeduid als ‘vijftien accounts persoon’. Terwijl… de aankondiging was toch: ‘[gebruikersnaam] en haar vijftien accounts geband’ en dat maakt dan toch zestien? Of ben ik nou gek?

6 likes

Hmm nu je het zegt. Zo heb ik er in al die jaren niet over na gedacht.

2 likes