Forumergernissen

Haha ja en to be fair, dr krabsalade zei: ‘met een volwaardig dieet’. Maar ik weet van mezelf (door het dus letterlijk bij te houden) dat het voor mij dus best moeilijk is om aan genoeg eiwitten te komen (dus m’n dieet zal dan niet ‘volwaardig’ genoeg zijn) Zal niet voor iedereen gelden, maar als je wil weten of je het nodig hebt moet je gewoon naar je eigen voedingspatroon kijken en niet naar mensen op het internet luisteren :smiley:

7 likes

Jaa ik snap de ergernissen ook wel want nu nemen mensen het over van oh zijn eiwitten goed? Inslaaan. Terwijl ze amper met sport of afvallen bezig zijn.
Ik sport zelf 5 tot 7x per week en ik kom er niet met mn calorie tekort dus ik vind dit een fijne manier. Ik vind dan de "ik wil dit niet meer zien want het irriteerd me " weer overdreven maar goed. Het is een forum en we hebben allemaal wel wat te zeiken. Ik koop liever dure leggings en eiwitten dan barbie poppen.

31 likes

Hear hear

5 likes

Damn girl :fire:
Ik was laatst voor het eerst naar de sportschool en had gewoon 3 dagen spierpijn waarvan ik op dag 2 van de trap strompelde als iemand van 90.

5 likes

ik heb echt niks met eiwitpoeder en ik sport alleen omdat het moet van mezelf maar ik snap zo’n ergernis ook niet hoor. het is toch letterlijk waar dat topic voor bedoeld is…? beetje raar om dan te zeggen ‘post dat ergens anders want IK vind het stom’. doe ik toch ook niet bij pabokleding

12 likes

Nee want we hebben ook nog

8 likes

Een ijsbad-advies is nooit uit mijn mond gekomen! Gembershots bij reuk- en smaakverlies wel, haha.

7 likes

Andere ergernis: waarom voelen sommige mensen steeds de behoefte om zulke gigantisch lange posts te schrijven? Echt over de meest onzinnige, saaie onderwerpen worden hele boekwerken geschreven :sleeping::sleeping::sleeping:

24 likes

nog één: de term ‘pestgedrag’ en hoe sommige mensen dat woord om het minste of geringste het gesprek in slingeren. je vindt mascha’s disney-obsessie overdreven? pestgedrag. je geeft niet het juiste antwoord aan iemand die advies wil? pestgedrag. je vindt iemands aankoop niet leuk? pestgedrag.

pesten is een serieuze zaak maar dit haalt voor mij echt de ernst van de term af. ik rol al met mijn ogen als ik het zie.

32 likes

Haha ja pestgedrag en “middelbare schoolniveau” als een grapje een beetje hard is.

En dan ondertussen in 5 topics janken om totale non-issues waar de gemiddelde middelbarescholier zelfs niet zo’n drama van maakt.

6 likes

hahahha ja, ik moet dan altijd denken aan deze post van tyler the creator (disclaimer cyberbullying bestaat wel echt blabla insert 503 situaties waarin het wel kan)

l5ryyq0eso091

12 likes

ja maar ik wilde het alleen even delen want er worden nu weer allemaal aannames gedaan terwijl jullie niet weten hoe het echt zit en ik beschreef ook wel een extreem voorbeeld en er zijn ook dingen die ik hier niet neer ga zetten maar goed bedankt voor alle reacties maar nu weer graag een ander onderwerp :pray:

31 likes

ik weet niet eens over welke situatie je het hebt

5 likes

Hahah nee dit is meestal de strekking van de tegenreactie op het ongewenste advies uit jouw post.

6 likes

oh hahahahaha ik dacht al huh
wat is dit nou weer voor extreem specifiek drama waar ik niks vanaf weet

11 likes

Hahahaha

3 likes

Kan iedereen trouwens hun vriend ook aanraden om op een forum mee te posten zodat niet alles hier gedumpt hoeft te worden? Het boeit me echt geen ene anjer wat je vriend allemaal meemaakt of wat z’n favoriete taart is

47 likes

Alle variaties op ‘vreten’; als werkwoord, zelfstandignaamwoord en als vretten. Het is zo lelijk en lomp

32 likes

Haha het zit je diep

4 likes

Of fetisj kinder jurkjes!!!

3 likes