Ik vind dit wel heftig overigens. Heb je vermoedens dat sommige forummers echt hele gezinnen verzinnen, of dat ze het gewoon erg overdrijven?
Ik heb soms echt het idee dat ik in een alternate universe leef/lees, want ik herken dit soort dingen totaal niet en heb ook nooit wat door. Ik wil ook bij een kliekje en alle nieuwtjes horen!
Ik wil namen!!
De likes op bepaalde reacties zeggen ook genoeg hahaha
De 2022 variant van “er zijn allemaal kliekjes”
Nou mijn forumergernis is bij deze dat @DonnieDarko best een duidelijke stelling neemt hier en als daarop doorgevraagd wordt het allemaal nogal vaag blijft. Wie A zegt moet ook B zeggen denk ik dan.
Jaa dit idd. Spill the tea or drink it.
Heerlijk die nieuwsgierigheid.
Sorry dames ik ben niet om te lullen met deze argumenten.
Jullie moeten zelf maar kijken of jullie er achter kunnen komen want ik ga verder niet vooroordelen
Het is ook helemaal niet zo moeilijk te zien als je vaak meeleest in die topics. (O.a moeder topics )
Volgens mij probeert @DonnieDarko mensen naar de darkside aka z/k te verleiden. Trap er niet in jongens!
Nee en het leven is daar niet zo fantastisch want niemand slaapt daar lekker
Oh shit betrapt
Jongens ik ben helemaal nerveus dat het over mij gaat
De moeke zone is een no go zone
Nee hoor meid rustig maar
Waarom zou je daar nerveus om zijn? Lekker boeiend wat een random forummer evt over je denkt toch.
Ik vind dat ik echt een fantastisch leven heb door mijn afwezigheid bij z/k. Aanrader!
Ik moest vandaag mijn neus snuiten in een biljet van 100 euro, omdat mijn 500’jes op waren.
Edit: helaas heb ik serieus moeten googelen wat het hoogste biljet was