Forumergernissen

Ik geloof de helft soms maar van verhalen die hier getypt worden door bepaalde mensen.
Volgens mij is de helft echt uit de duim gezogen kul.

Ook vind ik het grappig dat mensen zich zo willen bewijzen en mooi voor willen doen over hun “fantastische leven” op het forum en vraag me af waarom je zon bewijsdrang hebt op een forum over jezelf en je leven.
Moet er altijd wel om lachen. Echt why? :sweat_smile::rofl:

Nou dat was mijn ergernis voor nu. :+1:t2:

7 likes

Ja, wie zijn die mensen met een fantastisch leven??

47 likes

Late reactie, maar ik vind het niet mogen posten van hoeveelheden niet echt een verbetering. Zie lijstjes sowieso liever verdwijnen. Ik blijf graag uit dat topic en las laatst even mee, maar als je af wilt vallen heb je vaak een eetpatroon wat al is ingesteld op minder dan normaal/magerder dan normaal. Als je dat opschrijft zonder hoeveelheden is het gewoon vrij karig. Er wordt nu superveel overgelaten aan de verbeelding.

7 likes

Misschien lezen wij in verschillende topics :upside_down_face:

@Lula let maar eens op :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik. Ik heb een fantastisch leven. Ik ben moderator op een forum.

34 likes

Oh. Ik ben alleen moderator omdat ik weet dat sommige mensen hier me liever zien verdwijnen en ik ze dat plezier niet gun :rofl: Wist niet dat er ook écht goede redenen waren.

5 likes

Ik zie alleen maar geklaag haha weinig fantastische leventjes.

58 likes

Je kunt ook klagen over je fantastische leventje

6 likes

Haha ik ben wel echt zo benieuwd in welke topics jij dit ervaart want de topics waar ik vooral in lees zijn erg herkenbaar ( slapeloze nachten, niet etende peuters en ander kinderleed, niet verdwijnende aanslag in de badkamer, Netflix series bingen, problemen met planten of blij zijn met succesvolle stekjes, klagen of niet- relatable mommyvloggers etc.)

Misschien nog de hele wilde seksverhalen in het sekstopic, want daar meng ik mij maar niet in met m’n compleet verdwenen libido ( maar ook daarvan weet ik via dit forum dat er meer mensen van zijn).

5 likes

Ik ben zo een warhoofd dat ik niet eens onthou welk verhaal bij welke forummer hoort haha. Al gaan forummrs daar soms wel van uit, die vertellen dan iets alsof iedereen moet weten waar het over gaat, of wat de achtergrond is. Ja sorry, ik volg niet de timelines van forummers, geef meer context aub

68 likes

Maar erger jij je daar dan ook aan? Ik lees wel eens een bericht waarbij ik mijn bedenkingen heb, maar als het een amusante post is waar verder geen kwaad mee wordt gedaan, maakt het mij persoonlijk echt totaal niet uit of het waar is of niet. Het is niet alsof mij wat wordt afgepakt als iemand iets over zichzelf verzint, ik waardeer de vermaakfactor van overdreven posts vaak gewoon. :sweat_smile:

10 likes

Mijn leven is fantastisch onboeiend. Anders zat ik toch niet zo veel op dit forum. Geldt voor veel mensen die hier posten denk ik.
Ben nu wel benieuwd waar ik kan lezen over fantastische levens. Ik kijk graag tegen anderen op.

27 likes

Ik ben ook wel benieuwd. Ik mis duidelijk iets

2 likes

Nou precies als je soms mensen iets vaker ziet posten dan is dit wat ik o.a bedoel ja.

Ik zie het in verschillende topics, let maar eens op zou ik zeggen :grimacing: @Uprooted

2 likes

Ik was altijd zo aan het klagen op het EGF dat ik mijn forumnaam toen maar heb aangepast naar mijn persoonlijkheid

30 likes

@DonnieDarko, ik denk dat onze opvattingen van wat een fantastisch leven inhoudt misschien verschillen. Want ik zou met niemand willen ruilen in ieder geval. Er is maar één leven waar ik enigszins jaloers op ben en dat is dat van onze forumprinses @oversized. Maar die meid is wel legit.

12 likes

Je moet wat :woman_shrugging:t2:

3 likes

Nou het is voornamelijk dat ze zichzelf en hun leven zo “fantastisch” (vandaar tussen “”vinden) en de helft imo verzinnen.

Dat vind ik ook het grappige eraan.
De opvattingen verschillen idd want ik vind het zelf ook niet “fantastisch” :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Kun je ajb hinten welk topic? Ik heb echt fomo nu.

20 likes

Zoals ik hierboven al zei in meerdere topics, maar o.a de mommy topics dus als je daar nooit leest dan zie je het waarschijnlijk niet.

8 likes