Ben jij lil kleine?
Knap dat je 500’tjes op waren. De meeste winkels accepteren die niet.
Wappies be like: open je ogen, doe zelf onderzoek!
@DonnieDarko be like: kijk zelf maar, let maar eens op!
Ik zou ook geen volgesnoten briefje accepteren
Die gebruikt ze natuurlijk om haar Louis Karton tassen af te rekenen.
Vergeet je etherische olie niet doc
Ik las volgesnoven, had ook gekund
Dan is het toch juist een heel schoon briefje, zonder witte poeder, geworden?
Je kan wel merken dat ik ziek ben zeg
Tuurlijk is dat waar maar gevoel is niet te sturen toch. Maar prima @DonnieDarko ik ben helemaal gerustgesteld
Ik lees daar elke dag mee maar ook geen idee??
Ik dacht al dat je vroeger stiekem jaloers was op m’n Balenciaga triple s
Ja, het was dat je ze meteen had aangetrokken anders was ik er met die doos vandoor geweest.
Ik ben echt van you do you op het forum maar dit vind ik toch zo irritant:
Poster: mijn vriendin heeft me een gele thermoskan gegeven voor mijn verjaardag. Dat geloof je toch niet? Geel?!! En ik houd niet eens van koffie.
Reacties: oh maar het is vast lief bedoeld en geel is toch best leuk en je kunt er toch ook soep en thee in doen?
Poster: Ja maar ze heeft de thermoskan gevonden in de WC van een bejaardentehuis en hij zit onder de kak en geel was de lievelingskleur van mijn overleden cavia en dat weet ze!!!
Geef die info dan meteen…
@Victoria sorry dat ik je hebt na-geaapt.
Mensen die advies vragen terwijl ze allang weten wat ze gaan doen. En dat gene is dan altijd net de andere optie dan dat de mensen hier als advies geven.
Jaa dit!!
Deze post zat vast nog in mijn achterhoofd maar ik zie het de laatste dagen ook weer.
Haha ik doe dit soms lekker eigenwijs
Maar waarom vraag je het dan nog haha.
Ik versta mezelf vaak ook niet hahaha
Sowieso de hoeveelheid geklaag over alles en op iedereen de laatste maanden. Ik dacht altijd dat ik een zeikerd was maar het tegenovergestelde blijkt waar te zijn. Ik lees hier vooral voor het vermaak en gezelligheid maar klik de laatste tijd steeds vaker weg.