Sorry maar ik giiiil.
Iemand : ik vind de discussie om het woord kanker zo irritant.
Het forum : lekker discusseren over het woord kanker.
Sorry maar ik giiiil.
Iemand : ik vind de discussie om het woord kanker zo irritant.
Het forum : lekker discusseren over het woord kanker.
Ik krijg echt de schurft van deze discussie.
Als ik in het dagelijks leven ook zo fel zou reageren op taalgebruik van het plebs op straat zou ik al lang een enkeltje Pieter Baan Centrum hebben gekregen. Ik vind er ook van alles van, maar ik vind wel meer van alles.
Nou het is ook echt niet oké om het woord schurft hiervoor te gebruiken. Schurft komt nog steeds voor
Voortaan maar scheurbuik gebruiken ipv andere ziektes als scheldwoord. Tenzij iemand hier te maken heeft met scheurbuik.
Scheurbuik komt ook nog voor!!
Ik zag pas nog een filmpje van iemand die geen fruit at en in plaats daarvan mountain dew met fruit smaak dronk en toen letterlijk scheurbuik kreeg
Dat kan ook echt alleen in Amerika he? (neem ik aan dan, haha)
Voor de tweede keer in de wereldgeschiedenis is een ziekte volledig uitgeroeid. Na het pokkenvirus, is nu ook het virus voor de runderpest van de aardbodem verdwenen
Dus krijg allemaal de pokken en de runderpest zijn nog wel oké.
Hè, ook niet in boekjes of in de supermarkt gezien?
Bij ons kwam ook een keer een vriendje van m’n broer die wees naar de tomaatjes en vroeg wat dat waren en of je die kon eten…
En toen was hij ook al zeker 7
Geen idee, ik was er niet bij natuurlijk
Nee gebeurt hier ook nog wel regelmatig! Zelfverwaarlozers (vaak met alcohol/drugsmisbruik), maar ook mensen na gastric bypass die hun vitamines niet slikken.
Totaal off-topic verder.
Die elke week terugkomende discussie over wel spoilers / geen spoilers / teveel spoilers. Echt saai.
Het gordijnengrapje
Jaaaaaaaaaa evenals het manifesteren-grapje.
Of Woerden, ‘zit je tampon scheef’, eigenlijk alle herhalende grapjes.
De lounge is al gehappened
Sure, maar screenshots bestaan er wonderbaarlijk genoeg niet van…
Op 1 april
Dat leek me nou juist echt een leuk topic
Lol oke duidelijk hij bestaat dus niet