Forumergernissen

Het lijkt me ook vooral zo vermoeiend als je eerste reactie altijd maar ergernis is. Om dan naar het forum te gaan en je gelijk proberen te halen. Echt, haal je schouders op en ga door met je leven. Of erger nog, als de situatie nog niet eens is voorgekomen, maar ‘het zal vast wel kut worden’ .

Ik maak me er ook wel eens schuldig aan hoor, maar probeer me er wel bewuster van te worden.

17 likes

En dan: ja ik wil tegen mijn vrienden en familie niet zeuren dus post ik hier even.

Ja, want wij zitten daar op te wachten?! Tuurlijk, het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn maar moet je werkelijk iedere ergernis het internet opslingeren.

29 likes

En de laatste tijd is het dan ook elke keer validistisch of anti introvert of anti gevoelspersoon als je zegt doe gewoon niet moeilijk/stel je niet aan

13 likes

Maar je moet toch je verhaal en ergernis kwijt kunnen op deze safe space?

5 likes

Maar je hebt toch speciaal leed topics… Dan moet je daar niet lezen. Ik denk wel dat ik nu weet waar het over gaat. En besides, jullie klagen er hier nu ook over
Edit: oftewel vind dit net zo gezeik om niks :+1:

11 likes

Je hebt klagen en klagen :crazy_face:

Ja, maar geldt net zo voor leed topics, wat verwacht je daar dan :’).

3 likes

Ik heb het iig niet over een specifiek topic

Meer dat als je iets zegt mensen dan komen ‘ja maar sommige mensen blablabla’

Ik heb het niet over sommige mensen; ik heb het over in het algemeen en geen zin elke keer de uitzondering te benoemen. Met de uitzondering ga ik privé gewoon niet om, scheelt een hoop gezeik.

6 likes

Ik had het in eerste instantie over wat boven jou werd gepost.

1 like

Haha, geldt denk echt voor veel topics. Ik denk ook heus bij relatie gezeik wel eens: stel je aan. Of in het biecht topic: oké dit is echt geen biecht. Maargoed. Alles is relatief :sweat_smile:

3 likes

Behalve een man onder de 1.80, die is objectief te klein.

30 likes

Ik kan het relatieleed topic nog wel aan, maar dat vriendschapleed mijn heeemel wat kunnen mensen daar zeiken over elk inieminiedingetje in een vriendschap. Ik open ‘m dus ook niet meer voor m’n eigen levensgeluk :star:

4 likes

Ohja hier word ik zo gek van dan post je iets van.

Pff soms vind ik het echt irri als mensen niet goed lezen.
Dan is er altijd iemand die komt met.
“Er zijn ook 1 oogige monsters die niet kunnen lezen en daarom letters moeten jatten.”
Ja in ik mik loreland ja maar niet in mijn omgeving waar mijn post over ging!

40 likes

Kijk uit met wat je zegt hoor. Hier kan je zomaar voor gecanceled worden.

1 like

Ik had gister nog een zeurpost over mijn vriend gemaakt en iets later dacht ik “euh waarom spui ik dit op internet tegen vreemden” en toen heb ik de post verwijderd haha. Ik vind leed posten (in de daarvoor bedoelde topics) echt niet erg, maar ik denk dat het voor veel mensen een soort van dagboek/gewoonte wordt?

4 likes

afbeelding

23 likes

Dat is echt mijn grootste ergernis, eerst 100 klaagpost erover typen en dan later zo’n update dat het meeviel :sob:

1 like

Van die halve slow chat gesprekken die worden weg gehaald zodat het niet meer te volgen is.
En ja @Fukaeri ik bedoel jouw shit posts

14 likes

:heart:

5 likes

Soms heb ik echt het idee dat mensen vergeten dat heel wat mensen door de maatregelen, die uiteraard nodig waren, echt stress hebben gehad om voldoende inkomen genereren, een dak boven hun hoofd hebben etc. En dan heb ik het niet over horecazaken met megareserves of BNers die 9234190347 keer op vakantie zijn geweest maar ‘gewone’ mensen met een eenmanszaak. Het is dan wel heel makkelijk praten vanuit je werkruimte thuis waarin je je nooit zorgen hebt hoeven maken de afgelopen 2 jaar of je wel een baan blijft hebben. Ik kom zelf uit een gezin waar een deel in de zorg werkt en ja dat was ook heftig op onze eigen manier en veel stress etc, maar dat gegeven maakt de stress van een ander niet minder ofzo.

32 likes