Ik lees dat bericht van @Evert echt totaal anders. Volgens mij doelt ze op de berichten dat mensen posten dat ze nu weer sociale dingen ‘moeten’ doen. Dat gezever dat die maatregelen wel chill waren want ze hoefden even helemaal lekker niks.
Eens als het gaat om mensen die de pandemie nodig hebben om nee te kunnen zeggen op sociale afspraken waar ze al nooit zin in hadden. Maar ik vind opeens zo massaal versoepelen met hoge besmettingscijfers en daarbij letterlijk zeggen dat kwetsbaren zichzelf moeten beschermen ook wel een beetje schofterig. Daarmee plaats je de groep kwetsbaren die we de afgelopen twee jaar wilden beschermen totaal buiten de samenleving.
Wel fantastisch fijn voor alle ondernemers en iedereen die onder de maatregelen te lijden heeft gehad, ik had makkelijk praten vanuit mijn comfortabele thuiswerkkantoor in vaste loondienst de afgelopen twee jaar.
Het forum is bedoeld voor discussies en gesprekken met elkaar. Het is niet bedoeld als (publiek) dagboek.
Misschien moeten we hier eens wat strenger op gaan handhaven. Word er moe van de laatste tijd.
Oh echt!!! Ik vind dat juist echt super interessant om te lezen hoor
Kun je geen dagboek-topic aanmaken en dan heel demonstratief al die posts daar naartoe verplaatsen
Ik zou eerder stemmen voor rechtstreeks de prullenbak in. Maar publiekelijk shamen klinkt ook heel aantrekkelijk moet ik zeggen!
Wellicht naïef maar wat zijn precies dagboekposts? Is dat toch anders dan iets dat je even kwijt wil?
Nee dat zijn mensen die bijna dagelijks hetzelfde posten met iets van ‘vandaag op mijn werk weer een lekker kopje koffie gedronken.’ Of ‘ik liep door de regen in de stad en zag een duif met 1 been’
Haha aaah zo.
Kunnen we niet een dagboek topic maken ofzo. Waar mensen dit kwijt kunnen en de rest t op negeer zet
Ik zie dit dus nooit volgens mij? Of mijn brein vindt dit zo oninteressant dat ik er automatisch langsscroll zonder het te registreren. Óf gebeurt dit vooral op het zw/k eiland?
Nee dit is echt op het vaste land
Hmmm de titel is ook Wat je even kwijt wilt, niet Wat je even kwijt moet.
Waarmee ik wil zeggen dat je niet alles wat in je opkomt om te posten, moet posten. Als het goed is heb je daar controle over.
Voor mij zijn het ook vooral de mensen die dan eerst posten ‘ik ga straks zwemmen met m’n oma’
en dan een paar uur later ‘oh het water was echt koud haha ze vond het wel leuk hoor straks gaan we samen eten’
en dan weer een paar uur later ‘het gaat niet meer door helaas, maar was wel een leuke dag ’
Je moet dan de eerste post gelezen hebben om de rest te snappen
Dat is de dagboekpost de luxe.
Oja ik sla dat topic ook 95% van de tijd over. Aanradertje dus!
Maar wat is dan wel de bedoeling dat je daar post?
Ik zie dit ook wel breder op het forum dan alleen in het wjekw. Het coronatopic staat de laatste tijd ook alleen maar vol met ‘ik hoest nog steeds een beetje, maar de zelftest wordt alweer iets lichter gelukkig’. Ik snap best dat je daar even komt klagen of een vraag wil stellen als je ziek bent, maar ik vraag me wel altijd af wat voor reactie je verwacht op die hele beschrijvingen van je ziekteverloop.
dit!!! ik lees het coronatopic niet meer door al deze chitchat
Ik mis nog ‘corrupt’.