Huh wat heb je met deze link gedaan?
Is the uncensored edition ook een 1 april grap?
Huh wat heb je met deze link gedaan?
Is the uncensored edition ook een 1 april grap?
ja ik wil ook naar deze uncensored drama :(((
Hebben de mods jullie meegenomen in het complot om een vandaag een relletje te veroorzaken ofzo?
Is dit echt? Ben ik de enige die een geheim topic over wie je niet mag vind wel wat ver vindt gaan?….
Ik vind dit enorme pestvibes geven. Heel naar.
Haha dat is wel originele EGF vibes als het bij de 1 april grap van vandaag hoort, al stonden dat soort topics toen gewoon op openbaar.
Volgens @Zemraluani bestaat dit gedeelte al langer dan vandaag voor “mensen die hier al langer zitten en met elkaar viben” (zoiets, weet het niet meer precies), maar ik zie dat ze die reactie nu heeft verwijderd dus weet niet of dat een grap was
Waarom is mijn forum mega pink, please kan ik dat terug veranderen naar zwart, ik krijg hier epilepsie van
… even …
Beetje late to the party🤪
Ja sorry, ik kom nu pas online en zag het ook nu pas. En wilde eigenlijk zonder heel het forum over moeten, omdat het serieus m’n epilepsie triggert (de kleur combinatie) weten of ik het kan veranderen. heb gelijk het eerste topic aangeklikt
.
Bij mij is het een lelijke donkerroze, ik denk door de oogbescherming stand en donkere modus, misschien helpt dat? Anders moet je wachten tot morgen ben ik bang
Bij mij is het zo:
Ik heb mijn telefoon op grijstinten gezet omdat ik het niet meer aan kan.
Ik ook haha, ik haat grijs maar het is wel 100 x beter.
Ik gok dat zij ook in het complot van deze grap zit
Je moet je niet bij welke ballotagecommissie op internet dan ook melden tot je met betere gifjes komt Bergamot.
Never change ik leef voor je drag race gifs