Forumergernissen

Dat het medisch vragentopic ook wordt gebruikt voor familieleden en vrienden :roll_eyes: mja sowieso dat topic, alsof wij een medisch forum zijn, lekker makkelijk

8 likes

Oh sorry hoor. Mag je ook direct tegen mij zeggen hoor :unamused:

6 likes

Ik heb er oprecht spijt van dat ik hem ooit geopend heb, ik open hem nu dan ook nooit meer. :sweat_smile:

28 likes

Jij bent helaas niet de enige!

2 likes

Ik snap sowieso nooit zo goed dat ergernissen binnen bepaalde topics altijd zo indirect in een andere topic moet worden geplaatst. Een beetje actieve lid waarover het gaat lees het toch wel.

15 likes

Ja vind het altijd een beetje dubbel. Stel dat ik dit bericht niet had gezien, had ik misschien wel veel vaker zulke vragen in dat topic gezet over familie leden. Als je niet weet dat die ergernis er is, kan je er weinig aan doen :woman_shrugging:

2 likes

Maar betekent één bericht van een forummer die zegt dat het irritant is dan ook maar meteen dat het niet meer mag en jij dat dus niet meer doet? Als jij het gewoon chill vindt om dat topic daarvoor te gebruiken ga je dat toch niet veranderen omdat één persoon het toevallig irritant vindt.

15 likes

Nou het ging toevallig om wat witte vlekjes op een been wat zojuist ontstond na zonnen. Ik zat erbij en dacht ‘goh misschien weet iemand wat dit is’ Het was geen enorme klacht oid.

1 like

Ja dit is mijm forum ergernis.

Forummer 1 : Oh ik vind dit en dat irri op t forum.
Forummer 2 : Ik wist niet dat dat niet mocht!!

10 likes

Hahaha nouja ik vind het irritant dat zo’n forumergernis net na mijn post hier verschijnt. Dan denk ik “laaaaat maar”

Lees het topic eens terug zou ik zeggen, dan snap je wat ik bedoel

1 like

Ik zou me dat niet persoonlijk aantrekken haha. Jij moet gewoon posten wat je wilt en andere moeten gewoon irri vinden wat ze willen haha.
Het is een discussie platform.

5 likes

Haha ik vind ‘je mag wel taggen hoor’ weer vervelend.

14 likes

Ik vind het ook altijd een beetje arrogant te denken dat iemand het direct over jou zou hebben.

3 likes

Jij kent @Xiomara duidelijk nog niet!

8 likes

Haha ja zo zie ik er ook regelmatig voorbij komen. Het is een semi-anonieme plek op het internet, doe rustag

Sowieso vind ik dat best wat mensen het te serieus nemen. Natuurlijk mag je leuk nieuws enzo delen want daar zijn sommige topics voor maar sommige posts hebben een hoog ‘so you guys asked about my skincare routine’ gehalte (vooral als het om (ver)bouwen/financiën hier gaat). Mensen voelen zich te veel forum influencer, je hoeft echt niet iedere keer te posten als je teennagel een centimeter groeit

5 likes

In die topics wordt idd wel heel erg gedetailleerd gepost maar ligt dat ook niet een beetje ah onderwerp en omdat men veel doorvraagt?

Haha die teennagel die groeit zie ik nu voor me

2 likes

Zet op negeer dan. Heb je er geen last meer van.

4 likes

Dat ik bij het scrollen heel vaak random berichten een hartje geef

35 likes

Hier hetzelfde! Het komt ook vaak voor dat ik nog heel veel posts moet bijlezen en dat hij plots uit zichzelf naar de nieuwste springt. Hinderlijkk

4 likes