Forumergernissen

Want als je gewoon niet vaak post kan je jezelf niet verweren?
Ik zie die duimpjes btw ook vaak bij mensen die gewoon vaak posten. Maar omdat ze dan misschien wat serieuzer zijn vallen ze ineens niet onder populair ofzo.

1 like

Dankjewel schat maar denk dat het mis is gegaan op zw/kind :sob:

7 likes

Ja of verwijder dan gewoon de post, waarom laten staan? Zodat mensen alsnog gaan vragen wat er was ofzo

12 likes

Dit zou wel lachen zijn. Ik mag iemand al niet als ik zie dat er binnenshuis schoenen worden gedragen :laughing: wie was dat ook al weer met schoenen op een wasbak plaatsen? irriteerde mij ook echt aan van die aardappel in de keel en gooise r stemmetjes bij dat voice over topic. Ik compenseer weer met mn lief dagboek posts voor de irritainment.

7 likes

KAN IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN?

13 likes

Word uitgebreid besproken in de lounge.

11 likes

Nou, IK VIND HIER WEL WAT VAN!!!

4 likes

Het is een rotgezicht maar dan krijg je niet van die huh snap er niks van zeker weer posts verwijderd reacties.

4 likes

Er zijn altijd mensen met de screenshots @Soy.peor :joy:

3 likes

Wat was nou ook alweer de ergernis

2 likes

Duimpjes!

2 likes

Kwam alleen ff zeggen dat ik hier ging bijlezen met 69 nieuwe berichten. Nice.

8 likes

Kan ik eindelijk laten zien wat mijn forumergernis is. Bedankt voor je waardevolle post.

5 likes

Ben wel echt benieuwd hoe vaak deze voor komt.

1 like

Ik weet nooit wanneer iets een grapje is of niet. Zoals wat hierboven gebeurt.

10 likes

Ik heb echt het halve topic doorgescrold op zoek naar dagboekposts en duimpjes. Vind eigenlijk elke post daar een dagboekpost dus lees het nooit maar kon geen duimpjes vinden. Jammer had zin om me te ergeren.

6 likes

Dit topic is mn favo. Iemands ergernis eindigd altijd in een vage bende.

@Viktor sorry maar het is niet de bedoeling om een duimphe uit te delen aan een populaire forummer.

17 likes

Ik ga mn duimpke echt niet terugtrekken als je dat denkt

3 likes

True, als het onderdeel van een discussie is ten minste
Maar vaak zijn die -weg- posts op zichzelf staande monologen

1 like

Maar het “weg” in een spoiler of anderszins verbergen is gewoon kut doen, toch? Zeg dan “ik had hier een foto gepost van de aandoening in mijn gezicht waar ik het over heb maar heb hem weggehaald ivm privacyredenen”. Dan hoef ik niet steeds hoopvol op die spoilers te klikken om erachter te komen

Samenvatting

Dat er niks meer onder zit

15 likes