Forumergernissen

Als iemand over een boek/serie vraagt “ik heb nu een bladzijde gelezen/een aflevering gezien maar ik vind het niks, is het nog leuk om verder te lezen/wordt het nog spannend?”

Dan is het antwoord toch eigenlijk gewoon nee, als je het al niks vindt.
Ik snap wel dat sommige dingen soms wat meer tijd nodig kunnen hebben maar ja ik zou dan stoppen persoonlijk.

5 likes

Dat is zodat de racisten kunnen zien dat ze niet alleen zijn op dit w0ke forum :hugs:

16 likes

De naam ‘andere YouTubers’ etc, wat mijns inziens ‘overige youtubers’ moet zijn. Eigenlijk meer een taalergernis dus.

8 likes

Ben jij niet bij machte om dit aan te passen :smirk::smirk:

4 likes

Zeker maar ik moet eerst draagvlak creëren!

8 likes

Haha vooral ‘youtubers’ erger ik me aan, er zijn ook niet youtubers. Influencers zou beter zijn en in plaats van beutybloggers kunnen er beter beutygloss van maken want dat is volgens mij de enige over wie gesproken wordt in dat topic :sweat_smile:

3 likes

Bloggen is sowieso dood maar de titel is traditie

3 likes

En ook normaal zou het “…”-topic moeten zijn. Soms is het aan elkaar geschreven, in een woord, van elkaar.
Bon andere veelvoorkomende ergernis: de spel- en dt-fouten. Ik ben een master in woorden vergeten in mijn zinnen. Maar zag hier “zijden” en nog ander raar gespelde woorden, hoe dan?

6 likes

Ik vind het überhaupt raar dat het woord ‘topic’ achter sommige topictitels staat. Het is een forum, dus alles is vanzelfsprekend al een topic :woman_shrugging:t2:

19 likes

Eigenlijk zou het woord ‘topic’ beter vervangen worden door ‘conversatiethema’, een onnodig anglicisme weer opgelost.

4 likes

En al helemaal “Het grote blablatopic”

5 likes

Ik erger me soms zo erg aan hoe materialistisch veel mensen op dit forum zijn.
Bv. het herfsttopic staat de laatste dagen alleen maar vol met tips voor onnodige troepjes en wat iedereen voor spullen gekocht heeft :sob: ik wil gewoon mijmeren over herfstwandelingen en appeltaarten.

31 likes

Dat is net zo leuk❤️

3 likes

Het verbaast me niet dat jij je aangesproken voelt :sweat_smile:

3 likes

Bedoelde @Clancy niet te zeggen dat ze het net zo leuk vindt om te mijmeren over herfstwandelingen? En het dus niet alleen over spullen hoeft te gaan maar dat iedereen welkom is om ook die andere kant te belichten.

10 likes

Zou goed kunnen ja. Maar dat neemt mijn ergernis over het materialisme op dit forum toch niet weg?

2 likes

Nee, dat niet en ik snap die ergernis ook ergens wel want het consumentisme is ook wel booming hier. Maar dat maakt je opmerking over dat zij zich aangesproken voelt misschien wel overbodig en onnodig.

14 likes

Ik bedoelde het juist in een positieve manier, gewoon daar lekker over praten als je wilt. Net wat @Babka zegt. But thanks i guess for the shade?

50 likes

Dat vaak van die petty-duimpjes worden gegeven in het wwjek-topic. Waarom? Daar is het topic toch juist voor? Ik snap het niet.

71 likes

Echt hè. Ik heb dan ook altijd zoiets van scroll lekker verder als het je niet interesseert maar je wel dat topic wilt lezen, waarom zo kinderachtig doen?

14 likes