Forumergernissen

Ja dit was een tijdje minder maar nu sinds anderhalve week weer heel erg. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Hahaha ja! Omg ik had dit laatst per ongeluk bij een forumdiscussie bij een reactie tegen een forummer. En toen had ik dat per ongeluk geliked alsof ik het steunde ofzo hahaha omg ik had het zo snel mogelijk ge-unliked maar volgens mij was het toen al best wel lang zo :rofl:

3 likes

Scheldwoorden en woorden in HOOFDLETTERS

1 like

JA ECHT KUT

2 likes

Vind ik ook een gekke keuze hoor, om ze default anoniem te laten zijn.

6 likes

Dat elke x als een discussie ofzo iemand niet aan staat. Je dingen krijgt als " Je mag tegenwoordig niks meer de sfeer was vroeger veel leuker."

Welke sfeer schat? Toen we elkaar begin egf allemaal lellik noemde of wanneer vond je t beter dan. Dit gebeurt vanaf t begin van ff dat er ineens gezeurd word over de sfeer. Terwijl op egf waren we veel bruter.

32 likes

Aaaal die bloggers/yters topics lijken wel huizentopics. Posts over huizen, posts over huizen en nog meer posts over huizen!

10 likes

Op FF mocht alleszz.
Guuz was ook heel lief.

Wie mag je wel/niet topic lijkt me wel weer eens leuk

4 likes

het is weer een tijd met veel humble brags overal :geek:

16 likes

Treasurecase toch? :joy:

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

“Jij schrijft hier anders nooit en nu ineens wel” in een verwijtende toon, tegen iemand die ervan wordt beschuldigd de sfeer te verpesten, of nee ‘de veilige omgeving’
‘niet langer veilig’ te maken.
Echt hier is zo zo zo veel mis mee.

21 likes

Dit weerhoud me ook echt om in sommige topics te posten. Soms wil je advies geven ofzo maar dan voel je je toch een beetje gek.

5 likes

Waar gaat dit over?

5 likes

Je bedoelt wat is de aanleiding? Dat ik me ergerde.

5 likes

Dit word vaak ik de moeder topics gezegd.

2 likes

Ik zei het een beetje onhandig maar ik heb dus 2 ergernissen:

1. Jij schrijft hier anders nooit
  2. Veilige omgeving blabla

Maar ze komen vaak samen. Veilige omgeving etc vind ik het ergst, heel jammer en ook teleurstellend omdat ik het zo dom vind.

3 likes

Ik snap niet hoe je een online forum met 374925 meelezers veilig kan vinden.

31 likes

B&B vol Liefde

9 likes

100x dit. Als ik vandaag of morgen moeder zou worden zou ik het zw/k echt mijden als de pest want als ergens geen veilige sfeer hangt is het daar wel

En dat heeft niks met hoe ik wel of niet tegen kinderen of moederschap aankijk te maken voordat die wordt opgebracht.

9 likes