Ja sorry ik ben medeschuldige aan de yeetificatie van taalgebruik, soms typt dat gewoon lekkerder maar het is wel een beetje lomp
Mijn favoriet is trouwens ‘tyfstraal het daar maar neer’ maar dat gebruik ik dan weer niet als ik typ.
Ja sorry ik ben medeschuldige aan de yeetificatie van taalgebruik, soms typt dat gewoon lekkerder maar het is wel een beetje lomp
Mijn favoriet is trouwens ‘tyfstraal het daar maar neer’ maar dat gebruik ik dan weer niet als ik typ.
Ik praat zelfs zo in het dagelijks leven
Geen ergernis maar nav wat hierboven gezegd wordt over het duimpje: ik zie ook wel eens deze als reactie op een post die over iets heel luchtigs gaat, en ik begrijp dan echt niet hoe die bedoeld wordt
Dan reageert een forummer bijvoorbeeld over hoe veel het laten verven van 15 kozijnen voor haar gekost heeft (verzonnen voorbeeld dit) en krijgt daar dan als reactie een knuffel op, ook niet van degene die erom vroeg? Vind dat zo droog altijd
Ja ik snap ook niet wat ik met deze moet. Alleen als er iemand dood of gekwetst (fysiek of mentaal) is ofzo snap ik 'm maar anders niet
Is dit niet ook gewoon dikke vinger werk. Ik heb denk ik ook al een hoop boze gezichtjes en knuffel gegeven aan berichten terwijl ik eigenlijk gewoon aan 't scrollen was
Ik doe die knuffel ook wel eens als iemand iets liefs tegen mij zegt.
Ik was vandaag bij een heel chique oud mevrouwtje met een lichte afasie en zij heeft nu ineens “vreten” en “vretten” en “frieten” als stopwoordjes als ze niet op het juiste komt, haha het is zielig, maar ik zit er nu hardop om te lachen thuis, het paste zo niet bij die vrouw, haha ahhh zielig (maar grappig).
Ja dat zal het dan wel zijn haha, niet eens bij nagedacht.
Dit. Echt niemand zit op je dagboekposts te wachten.
Maar blijkbaar toch??? Want alle dagboekposters liken elkaar.
Grootste ergernis.
Maar wat vind je onder dagboekposts vallen en onder “even iets kwijt willen” ?
Sommige mensen typen hier echt dagelijks alles wat ze bezig houdt. Hele epistels. Dat vind ik iets anders dan “even iets kwijt willen”
Maar het ligt er ook een beetje aan wie het post, want ‘populaire’ forummers krijgen niet die petty duimpjes, ondanks dat ze zich er ook schuldig aan maken.
Wie zijn de populaire forummers
Ja ik wil onderhand wel eens een lijst zien . En wat maakt een forummer populair.
Hoe meer je je gordijnen wast hoe populairder!!1!!1
Sorry flauw grapje
Nou denk dat iedereen die grappen maakt over “de lounge” zichzelf in elk geval heel populair vindt
Je post het in ieder geval in het goede topic
kan je lang wachten.
Nou inderdaad. Ik zie regelmatig posts waarin gezegd wordt dat ‘‘populaire’’ forummers met meer wegkomen, maar wanneer er wordt gevraagd wie dit dan zijn, is het stil.