Forumergernissen

Ja dit is mijn forumergernis

5 likes

Nu even goed zoeken naar Penny, misschien wil zij wel een populariteitsbepaling doen dmv een poll.

14 likes

Wow shit ik dacht ik sta bovenaan hoe is dt mogelijk, maar je staat altijd zelf bovenaan. :thumbsup:

53 likes

Daar staan duimpjes toch niet bij?

3 likes

Haha populaire forummers die zich afvragen wie de populaire forummers zijn :laughing:

31 likes

interessant

4 likes

Wow @Soy.peor goede week gedraaid

6 likes

Er zijn toch gewoon bepaalde forummers die meer likes krijgen/ meer kunnen zeggen dan anderen? Ga hier geen lijst neer zetten wie dat zijn, want dat is wel duidelijk lijkt me.

En de meeste van die forummers zijn ook mijn favo forummers, dus no offence.

6 likes

Bestaat die lijst maar uit een persoon ja.

Ik moet zelf altijd aan @Zemraluani denken en @anon50301661

2 likes

Ik heb een like dus ik heb er nu 3 ontmanteld.

Ja @Zemraluani heeft ook vanaf het begin de meeste likes EN de meeste posts geplaatst, ouwe spammer

3 likes

ik ben eerder onder de indruk dat @LastYoungRenegade 4,5 keer zoveel berichten heeft gelezen als de moderators

11 likes

Godver ben ik @grace voorbij in Posts? Dieptepunt. Misschien moet ik niet meer Boer zoekt vrouw/bbvolliefde meeschrijven, dat zijn al zo’n 40 Posts per afleveringen haha.

@Espoir zo’n lijst zegt ook niks toch over populairiteit, ik dacht aangezien je dat likete, ik zal eens kijken. Maar ik heb 14x zoveel Posts als jij bijvoorbeeld; dus ik denk dat dat een vertekend beeld geeft over hoe populair iemand is, maar meer hoe aanwezig iemand is. In een rechtvaardige wereld is @Karl_Lagerfeld sowieso de meest populaire forummer.

14 likes

Zo ik zou zo serieus veel kunnen bereiken als ik hier niet 4k post gelezen zou hebben IN EEN WEEK. Mijn hemel.

23 likes

Telt het eigenlijk ook als gelezen als je er gewoon overheen scrolt.

1 like

Waar is Penny als je haar nodig hebt :crazy_face:

1 like

Huilen ben niet populair

2 likes

Jezus waar haal je de tijd vandaan voor zoveel posts :dizzy_face:

4 likes

Steel ik van mijn baas. Geen kids hebben helpt denk ook.

26 likes

Kun je alleen niet posten in al die baby/moeder topics

3 likes