Ben daar persona non grata dus is maar beter ook
afgelopen maand waren er ook honderden lurkers (ben gestopt na tellen bij 100 maar het bleef scrollen)
Maar om even helemaal terug te komen op de ergernis. Ik vraag me af of zon duimpje ontvangen nou echt ligt aan hoe populair je bent of niet.
Ik denk eerder dat de duimpjes geverof net jouw bericht saai vind of jou gewoon een sufkut.
Tenminste dat lijkt me @Evert zijn tacktiek. Bij @Rozevarken denk ik dat zij als mod gewoon die post zat is hahaha
Daarom zette ik ‘populair’ ook tussen haakjes, omdat het niet helemaal is wat ik bedoel. Inderdaad forummers die veel posten en aanweziger zijn. Bedoel er ook helemaal niks negatiefs mee.
Tellen je DMs trouwens mee in je algehele postsaantal? @moderators anders zijn onze stats nog wat triester 🥹
Want als je gewoon niet vaak post kan je jezelf niet verweren?
Ik zie die duimpjes btw ook vaak bij mensen die gewoon vaak posten. Maar omdat ze dan misschien wat serieuzer zijn vallen ze ineens niet onder populair ofzo.
Dankjewel schat maar denk dat het mis is gegaan op zw/kind
Ja of verwijder dan gewoon de post, waarom laten staan? Zodat mensen alsnog gaan vragen wat er was ofzo
Dit zou wel lachen zijn. Ik mag iemand al niet als ik zie dat er binnenshuis schoenen worden gedragen wie was dat ook al weer met schoenen op een wasbak plaatsen? irriteerde mij ook echt aan van die aardappel in de keel en gooise r stemmetjes bij dat voice over topic. Ik compenseer weer met mn lief dagboek posts voor de irritainment.
KAN IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN?
Word uitgebreid besproken in de lounge.
Nou, IK VIND HIER WEL WAT VAN!!!
Het is een rotgezicht maar dan krijg je niet van die huh snap er niks van zeker weer posts verwijderd reacties.
Wat was nou ook alweer de ergernis
Duimpjes!
Kwam alleen ff zeggen dat ik hier ging bijlezen met 69 nieuwe berichten. Nice.
Kan ik eindelijk laten zien wat mijn forumergernis is. Bedankt voor je waardevolle post.
Ben wel echt benieuwd hoe vaak deze voor komt.
Ik weet nooit wanneer iets een grapje is of niet. Zoals wat hierboven gebeurt.