Ik heb echt het halve topic doorgescrold op zoek naar dagboekposts en duimpjes. Vind eigenlijk elke post daar een dagboekpost dus lees het nooit maar kon geen duimpjes vinden. Jammer had zin om me te ergeren.
Dit topic is mn favo. Iemands ergernis eindigd altijd in een vage bende.
@Viktor sorry maar het is niet de bedoeling om een duimphe uit te delen aan een populaire forummer.
Ik ga mn duimpke echt niet terugtrekken als je dat denkt
True, als het onderdeel van een discussie is ten minste
Maar vaak zijn die -weg- posts op zichzelf staande monologen
Maar het “weg” in een spoiler of anderszins verbergen is gewoon kut doen, toch? Zeg dan “ik had hier een foto gepost van de aandoening in mijn gezicht waar ik het over heb maar heb hem weggehaald ivm privacyredenen”. Dan hoef ik niet steeds hoopvol op die spoilers te klikken om erachter te komen
Samenvatting
Dat er niks meer onder zit
Dat we nu elke paar dagen een pol krijgen over of je asielzoekers in je omgeving zou accepteren. Ik heb alle racisten inmiddels prima in beeld, we hoeven dit niet elke paar dagen te doen. Daarnaast: je hebt toch niks te willen.
Als iemand over een boek/serie vraagt “ik heb nu een bladzijde gelezen/een aflevering gezien maar ik vind het niks, is het nog leuk om verder te lezen/wordt het nog spannend?”
Dan is het antwoord toch eigenlijk gewoon nee, als je het al niks vindt.
Ik snap wel dat sommige dingen soms wat meer tijd nodig kunnen hebben maar ja ik zou dan stoppen persoonlijk.
Dat is zodat de racisten kunnen zien dat ze niet alleen zijn op dit w0ke forum
De naam ‘andere YouTubers’ etc, wat mijns inziens ‘overige youtubers’ moet zijn. Eigenlijk meer een taalergernis dus.
Ben jij niet bij machte om dit aan te passen
Zeker maar ik moet eerst draagvlak creëren!
Haha vooral ‘youtubers’ erger ik me aan, er zijn ook niet youtubers. Influencers zou beter zijn en in plaats van beutybloggers kunnen er beter beutygloss van maken want dat is volgens mij de enige over wie gesproken wordt in dat topic
Bloggen is sowieso dood maar de titel is traditie
En ook normaal zou het “…”-topic moeten zijn. Soms is het aan elkaar geschreven, in een woord, van elkaar.
Bon andere veelvoorkomende ergernis: de spel- en dt-fouten. Ik ben een master in woorden vergeten in mijn zinnen. Maar zag hier “zijden” en nog ander raar gespelde woorden, hoe dan?
Ik vind het überhaupt raar dat het woord ‘topic’ achter sommige topictitels staat. Het is een forum, dus alles is vanzelfsprekend al een topic
Eigenlijk zou het woord ‘topic’ beter vervangen worden door ‘conversatiethema’, een onnodig anglicisme weer opgelost.
En al helemaal “Het grote blablatopic”
Ik erger me soms zo erg aan hoe materialistisch veel mensen op dit forum zijn.
Bv. het herfsttopic staat de laatste dagen alleen maar vol met tips voor onnodige troepjes en wat iedereen voor spullen gekocht heeft ik wil gewoon mijmeren over herfstwandelingen en appeltaarten.
Dat is net zo leuk❤️
Het verbaast me niet dat jij je aangesproken voelt