Bedoelde @Clancy niet te zeggen dat ze het net zo leuk vindt om te mijmeren over herfstwandelingen? En het dus niet alleen over spullen hoeft te gaan maar dat iedereen welkom is om ook die andere kant te belichten.
Zou goed kunnen ja. Maar dat neemt mijn ergernis over het materialisme op dit forum toch niet weg?
Nee, dat niet en ik snap die ergernis ook ergens wel want het consumentisme is ook wel booming hier. Maar dat maakt je opmerking over dat zij zich aangesproken voelt misschien wel overbodig en onnodig.
Ik bedoelde het juist in een positieve manier, gewoon daar lekker over praten als je wilt. Net wat @Babka zegt. But thanks i guess for the shade?
Dat vaak van die petty-duimpjes worden gegeven in het wwjek-topic. Waarom? Daar is het topic toch juist voor? Ik snap het niet.
Echt hè. Ik heb dan ook altijd zoiets van scroll lekker verder als het je niet interesseert maar je wel dat topic wilt lezen, waarom zo kinderachtig doen?
Ik vind het gezeik over de dagboek post irritanter dan de dagboek post.
Ook omdat je nu mensen krijg die zich gaan exuseren over hun dagboek post en dan een heftig verhaal vertellen.
Ik kreeg hem laatst toen ik plaatste dat door een rukwind mijn autodeur tegen die van een collega was gevlogen en er een enorme kras en deuk in zijn auto zat. Voelde me er echt rot over en dat duimpje kwam toen ff heel kut over.
Nou laat de duimers maar een topic starten met alleen maar interessante dingen toch. Ben benieuwd.
Ik snap die discussie sowieso niet niet betreffende WJEKW? Ik zou niet weten waarvoor het topic anders zou mogen dienen dan als de plek waar je even iets willekeurig van je afschrijft met verschillende gradaties van diepgang en ernst.
Ik denk anderzijds dat je je niet teveel moet aantrekken van een duimpje, ik denk dat zowat iedereen hier wel eens passief agressief edgy loopt te doen uiteindelijk.
oh wacht grapje, ik open nu net WJEKW en dit gaat denk ik over een post van mij die een duimpje kreeg
@Rozevarken kan je even nader verklaren? Ik moet nog een paar uur werken, daarna wil ik wel komen rellen!
haha volgens mij zijn de mods het meest petty van allemaal en ze komen er ook nooit op terug. laatst nog met dat ‘interessant’ van nescio die ik niet eens ga taggen. hopelijk hebben ze een hardcore-wjekw in de lounge waar alleen maar fucking vette shit wordt gepost, komen ze toch aan hun trekken
Sowieso is de sfeer op het forum nogal gespannen de laatste tijd wat natuurlijk niks nieuws is. Maar dat het dan uitgerekend een moderator is die steeds petty loopt te doen maakt het ook echt niet beter.
Edit: wat @ezw ook zegt dus😅
Joh WJEKW is toch sowieso een heel oninteressant topic waar iedereen maar wat post? Als je überhaupt de tijd neemt om het te lezen moet je ook bereid zij om je door de dagboekposts heen te worstelen.
Maar waarom moet iets in wjekw perse een grappige post zijn? Het is toch juist voor iets wat je even kwijt wilt, zodat je andere topics daar niet mee ‘vervuilt’. Waarom is het nodig om degene die de post heeft geplaatst mogelijk te kwetsen/rot te laten voelen omdat degene die het duimpje geeft niet gewoon door kan scrollen en kan denken ‘ok boeit me niet, volgende’
Misschien hebben ze niemand anders (vrienden) waar ze het kwijt bij kunnen, weet ik veel
Ze zijn iig zo petty dat ze dit forum gemaakt hebben en onderhouden in hun eigen tijd. En het kost je 0 euro terwijl er geen reclame te zien is.
Word nog wel eens vergeten volgens mij
jaja we zijn ook allemaal heel dankbaar
maar ze zijn óók petty
waarschijnlijk omdat ze (ik!) het gewoon even van zich af willen schrijven? Bij mijn weten is er geen verplichting dat je enkel grappige dingen kwijt mag zijn. Ik denk dat je het topic meer moet zien als bagger waar iedereen even zijn willekeurige gedachten kwijt moet kunnen? Ik zie niet echt het probleem daar mee. Je argumenten kan je op quasi alle topics toepassen. Waarom moet er een ergernissen topic zijn, het is toch maar een luchtig forum?