Of heel veel screenshots achter elkaar terwijl je ook kan scrollen terwijl je een screenshot maakt.
Ik weet altijd dat er een truc is om zo’n lange screenshot te krijgen, maar weet nooit hoe. En dan te lui om te googlen.
Heb je een iPhone? Daar kun je bij het screenshot selecteren of je screen of full page wilt opslaan. Android weet ik niet.
Heb je een iPhone? Als je een screenshot hebt gemaakt zie je linksonder altijd kort een preview. Als je daarop klikt kun je hieruit kiezen. Werkt alleen in Safari
Net even getest (ik wist dit dus ook niet) en het werkt bij mij wel alleen in de browser, niet de NOS app bijvoorbeeld.
Ja dat is waar!
Hij doet het ook in Chrome op m’n iPhone, maar hij maakt er wel een PDF van ipv een afbeelding.
Bij mij wordt het dan een pdf…
Oh shit sorry ik heb Android haha, ik dacht dat dat bij iPhone ook wel makkelijk kon.
Bij Android is het als je een screenshot maakt, dan zie je twee pijltjes onderin en als je daarop klikt scrolt de pagina verder.
Het film en bios topic. Ik maak van beide graag gebruik als bron van inspiratie maar nu is het een wirwar bioscoop en reguliere films
Omg dit wist ik niet, dacht dat m’n telefoon daar te oud voor zou zijn maar het gaat dus wel, thanks haha
Ik kom er nu pas achter dat dit kan
Ooooo mijn god ik voel me zo boomer nu maar dit is zo chill als ik mijn vriendinnen weer eens moet updaten met WhatsApp screenshots om te laten zien hoe vertyft mijn dateleven is
Wow dit is echt super chill! Ik wist helemaal niet dat het zo makkelijk was
Is hier ook een optie voor in Windows ? Ik plak al jarenlang met paint pagina’s aan elkaar als ik een scroll-printscreen mijn computer wil doen, of bezoek de site dan eerst via mijn telefoon en mail het dan etc maar is ook onhandig
Je kan een extension voor Chrome downloaden heet GoFullPage geloof ik en dan kan het! Andere browsers kunnen ook plug-ins maar weet niet uit m’n hoofd.
Heel die duimpjescultuur was helemaal langs ms heen gegaan. Was dit echt een goede toevoeging aan het forum, die optie? Lekker passief agressief! En dan vooral als moderator die optie gebruiken Al die vervelende posts van de leden verplicht moeten lezen, het is maar goed dat je dan een fijne duim kan plaatsen als teken van afkeuring.
(Gebruiken jullie die in het echte leven trouwens ook als petty? Want dan loop ik toch nog even de reacties van mijn collega’s na!)