Komt gewoon door de januari-dip. Straks wanneer het zonnetje gaat schijnen is iedereen weer vrolijk.
Nee hoor, dan komen de mensen klagen dat ze de zomer haten omdat ze dan niet willen dat andere mensen plezier hebben buiten terwijl ze zelf binnen willen zitten.
Nu wil ik stiekem hier foto’s plaatsen van random voorwerpen, zonder context en er verder ook niks over over toelichten. Wordt vast op prijs gesteld. ![]()
Het is maar een forum en we zijn best wel streng voor elkaar hier.
Het is ook nooit goed hè ![]()
Laten we ff met elkaar in een kringetje zitten en iedereen een complimentje geven
Ik heb wel voor elkaar dat we een zomertopic hebben!!! Zeikvrije plek ![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.
En hypocriet. Want ik mis hier nu ook de context en moet nu ook op m’n handen gaan zitten om m’n kostbare vrije tijd niet te verpeuzelen door het hele forum af te struinen op zoek naar die “kutalpaca’s”
Jaa een plek waar geen pompoen mokken zijn heerlie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iedereen dit opvolgen?
Tip voor mezelf: minder schelden met God, gebruik interpunctie, het is edit en niet exit
ik ben een paar dagen niet obsessief op het forumpje geweest en het voelt alsof er drie wereldoorlogen gebeurd zijn
Dit. Alpaca’s, plinten en nog iets wat ik vergeten ben ![]()
Plinten. Is daarom het interieurtopic ontploft?
Plinten? Die heb ik gemist.
Leve de zoekfunctie haha, ik was ook te nieuwsgierig maar het is eigenlijk niet zo boeiend
Heb je je eigen post gelezen? Was gewoon een kutopmerking. Prima, doe wat je niet laten kan, maar doe dan niet alsof het ‘een beetje flauw’ was.
Okee ik vind stomme kritiek op foto’s dus stom. Dan denk je maar eens na ofzo, met je missende context. Of je vraagt het als je het zo belangrijk acht.
Of je scrollt verder, zoals bij alles wat je niet begrijpt. Een elementaire vaardigheid.
😎
Zeker jaloers op mijn prachtige boudoir met dure lippenstift. Ik begrijp het hoor.