Forumergernissen

Ik ben niet weggeweest hoor :laughing:

10 likes

Nou een troost dan dat je m’n BEC niet bent :rofl:

2 likes

Jammer.

Ik kan wel ff polletje maken. Je bent vast iemand zijn BEC meid.

8 likes

Jouwe toch?

3 likes

Dit spelletje word ook saai.

10 likes

Zeg nou godverdomme een naam dan!

27 likes

En dan alsnog een shittie drogistzonnebrand kopen

4 likes

Ik denk dat het ergste is als iemand raad vraagt en dan dingen aangeraden krijgt en dan zo neen dit is te duur, ja vind dit niet mooi, het moet in een toiletzak van 30x20x10 cm passen. Allemaal informatie die we in de eerste post moeten hebben haha

34 likes

oei

1 like

Alle posts met de strekking: ‘iehl, mijn partner/xxx/een andere forummer deed dit en dat vind ik echt vies’ of ‘ik zag een spin in huis en ik vond het verschrikkelijk’ :roll_eyes:

5 likes

Voornamelijk als het over de wolfspin gaat.

3 likes

Overdreven uitdrukken bijv als je zegt “mijn kind huilde in de bus en toen zijn we uitgestapt” dat iemand dan zegt “jij verdient een award.”
Zeg gewoon “goed van je om rekening te houden met je medepassagiers” of bij het omgekeerde “kaasbitterballen moeten verboden worden” ipv dat "ik vind kaasbitterballen echt helemaal niet lekker.
Het doet me denken aan een soort humor van vroeger ofzo of zoals pubers praten.
Ik weet niet maar ik erger me eraan

10 likes

ik doe dit, ik praat het liefst 100% in hyperbolen, ik ga me dus nu ff in een ravijn storten vanwege deze persoonlijke belediging

65 likes

ik kan op de computer niet reageren met boos emoji dus even zo: :angry:

6 likes

Ik ben zo trots dat je voor jouw mening durft uit komen, je verdient een medaille! grapje

3 likes

Ik vind het altijd stom als iemand reageert met ‘ik gil!’, zo overdreven hysterisch.

30 likes

Ik ga stuk

4 likes

Nee het is gewoon echt m’n mening.

Haha, die wilde ik er idd ook bij zetten, maar dat stoort me minder op de een of andere manier :grin:

3 likes