Forumergernissen

Hoezo geen buffelmozzarella als profielfoto? Je naam is tenslotte buffel :pleading_face:

7 likes

Ja @buffel, waar is de buffel? Zoooo ergerlijk die incorrecte avatars :crazy_face:

5 likes

Eens, dit is ook weer zoiets dat irl heel gek en onbeleefd zou zijn om te doen.

7 likes

Geen ergernis maar ik vraag me altijd af wat heeft dit in vredesnaam met empathie te maken? :sweat_smile:

9 likes

Typisch dat 666 van ons empatisch zijn.

24 likes

Maar bij sommige mensen wil je gwn alleen “Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.” En dan doorrr

5 likes

Hoi je chat met SoonSoonThings, ik maak verbinding met de chat. Dus nog even geduld aub!

4 likes

Deze sessie is verlopen. Bent u goed geholpen?
:white_check_mark: Ja
:white_check_mark: Ja

9 likes

Wanneer mensen vragen ‘ben je ok?’
Ten eerste is het natuurlijk een taalergernis want zo zeggen we dat hier niet!
Maar ten tweede vind ik het vaak erg overdreven. Dan wordt dat gevraagd omdat iemand in de hondenpoep is gestapt ofzo.

2 likes

Sowieso als mensen hele moeilijke zinsstructuur of woorden gebruiken.

Rustig, we zijn op n forum typ gewoon normaal.

17 likes

Ik vind het heel ergerlijk als mensen “welke” zo overdreven gebruiken. Voorbeeld: het boek, welke ik had geleend bij de bieb, was kut. Wat is er mis met die/dat??

Mijn eigen ergernis waarvoor ik hier kwam is dat sommige forummers “smerig” of “vies” zo vreemd gebruiken. Ik lees het ook steeds vaker. Voorbeeld: ik vind het zo vies als mensen vals bescheiden doen.

29 likes

Op mijn werk wordt dit zo vaak gebruikt en ik word er altijd een beetje agressief van. Het voegt ook NOOIT iets toe

3 likes

Oh 'derhalve’krijg ik ook altijd jeuk van

2 likes

Op mijn werk gebruik ik altijd ‘mijns inziens’

9 likes

‘Persoonlijk denk ik’ is mijn favoriet

5 likes

Ja en dan ontmoeten ze me in het echt en denken ze watttt?? Beauty and the brains?

40 likes

Ja en ik merk dat als iemand een “nieuw interessant woord” het forum op gooit de rest dat ook ineens helemaal gaat overnemen. Walg ik van :joy:

4 likes

Voor de liefhebber.

1 like

Nieuwe accounts die alleen komen bekvechten, please hoepel op :upside_down_face:

17 likes

Ik pak even mijn administratie hoor

4 likes