Hoezo geen buffelmozzarella als profielfoto? Je naam is tenslotte buffel
Eens, dit is ook weer zoiets dat irl heel gek en onbeleefd zou zijn om te doen.
Typisch dat 666 van ons empatisch zijn.
Maar bij sommige mensen wil je gwn alleen “Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.” En dan doorrr
Hoi je chat met SoonSoonThings, ik maak verbinding met de chat. Dus nog even geduld aub!
Deze sessie is verlopen. Bent u goed geholpen?
Ja
Ja
Wanneer mensen vragen ‘ben je ok?’
Ten eerste is het natuurlijk een taalergernis want zo zeggen we dat hier niet!
Maar ten tweede vind ik het vaak erg overdreven. Dan wordt dat gevraagd omdat iemand in de hondenpoep is gestapt ofzo.
Sowieso als mensen hele moeilijke zinsstructuur of woorden gebruiken.
Rustig, we zijn op n forum typ gewoon normaal.
Ik vind het heel ergerlijk als mensen “welke” zo overdreven gebruiken. Voorbeeld: het boek, welke ik had geleend bij de bieb, was kut. Wat is er mis met die/dat??
Mijn eigen ergernis waarvoor ik hier kwam is dat sommige forummers “smerig” of “vies” zo vreemd gebruiken. Ik lees het ook steeds vaker. Voorbeeld: ik vind het zo vies als mensen vals bescheiden doen.
Op mijn werk wordt dit zo vaak gebruikt en ik word er altijd een beetje agressief van. Het voegt ook NOOIT iets toe
Oh 'derhalve’krijg ik ook altijd jeuk van
Op mijn werk gebruik ik altijd ‘mijns inziens’
‘Persoonlijk denk ik’ is mijn favoriet
Ja en dan ontmoeten ze me in het echt en denken ze watttt?? Beauty and the brains?
Ja en ik merk dat als iemand een “nieuw interessant woord” het forum op gooit de rest dat ook ineens helemaal gaat overnemen. Walg ik van
Voor de liefhebber.
Nieuwe accounts die alleen komen bekvechten, please hoepel op
Ik pak even mijn administratie hoor