Forumergernissen

Ook zo onnodig :joy: een collega is genoeg info. Tenzij je de relatie tussen Jeroen, Marieke en Yvonne uit wil leggen die in het echt Mark, Sigrid en Annemieke heten

Edit: ik ben trouwens zelf erg van het overbodige info geven ‘gisteren toen ik aan het douchen was en mijn douchegel pakte bedacht ik me dat koffie eigenlijk maar een raar product is’.

8 likes

Hahahaha dat is al helemaal stom.

5 likes

Haha of zoals ik die dan eerst Diana zei en daarna Bianca voor dezelfde persoon :grinning:

16 likes

Dat was toch patricia

4 likes

Haha ja dat was de persoon die had geklikt bij haar leidinggevende! En Debbie/Bianca had me daarvoor gewaarschuwd :laughing:

1 like

Mijn ergenis in het algemeen:
Laten WE…WE, WE?!? Ik doe helemaal niks!

26 likes

Ik wel! Duurde 24 uur :pleading_face::pleading_face:

2 likes

Dit doet me zo denken aan notariële aktes op m’n vorige werk. Bovenaan “Truus van het Huus, hierna te noemen de verkoper” en dan verderop nergens meer de verkoper noemen maar naar haar verwijzen als “de comparant sub 1” of “genoemde mevrouw Van het Huus”. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.

9 likes

Ja dit wil ik ook al zo lang zeggen, verschrikkelijk! Alsof 1 iemand voor de rest van de groep even gaat bepalen wat wel of niet kan.
Ik ben het meestal wel gewoon eens met de mensen die zeggen “Laten we dit of dat niet meer doen” maar verwoord het gewoon anders, het komt zo agressief over en je jaagt degenen die de mening niet dragen er alleen maar meer het harnas in.

5 likes

Ik haat het als iemand we zegt. Vooral " Zullen we dit zo even opruimen." Dr word altijd “Jij” bedoelt want diegene die dat zegt helpt nooit mee.

Sorry die trauma moest er even uit.

11 likes

Ugh I know. Het doet me ook weer denken aan een micro trauma uit mijn jeugd (gaan we offtopic? Ja we gaan offtopic).
Dat je dan nog kind was en dan met je ouders naar een verjaardag ging van familie en/of vrienden en dan was er altijd zo’n irritante moeke die dan wel even voor de hele groep ging bepalen hoeveel friet er op je bord kwam (een miniscule hoeveelheid) en dat je allemaal 1 snackie mocht. Ik ergerde me toen al zo aan dat soort types, van die controlfreaks die het allemaal wel even gingen regelen. Keek mijn moeder toen ook altijd wanhopig aan van “Wat is dit???” :joy:

16 likes

Hahaha, iedereen heeft zo’n tante!!

Laten we haar Joke noemen.

14 likes

Ooooh, ik snap wat je bedoelt: bij de intocht van Sinterklaas in ons dorp was er een moeder die elk jaar het uitgedeelde snoep ging herverdelen…

Dit ben ik hahahaha
Ik zeg altijd “laten we … doen” omdat dat vriendelijker klinkt dan ‘ik ga ervoor zorgen dat jullie … gaan doen”, maar eigenlijk bedoel ik dat dan wel.

9 likes

Ik ben ook pro-laten-we.
In principe gewoon een Neutrale tot vriendelijke manier om iets te bepleiten.

5 likes

Hahaha ja hier was ik ook altijd pissig over. Standaard antwoord: een afspraak maak je met zn tweeën, ik heb niks afgesproken :slightly_smiling_face:

3 likes

Dat zelfs nieuwe leden die iets (waarschijnlijk) ignorants posten en daar commentaar op krijgen nog beter de verwijderknop kunnen vinden dan sommige mensen die al jarenlang lid zijn en ipv hun bericht verwijderen alleen “weg” erin editen

54 likes

HAHAHA :joy::joy:

5 likes

De antwoord mogelijkheid “gewoon nee” in het stel een persoonlijke vraag topic.

6 likes

Mensen die zich ‘melden’ in een topic.

Je mag gewoon beginnen met praten hoor!

13 likes