Sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor, maar…blabla
Snap ik ook niet zo
Sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor, maar…blabla
Snap ik ook niet zo
Nog steeds het onnodig blurren of gebruik van een spoiler. Of spoilers zonder erboven te zetten waar het over gaat als het een keer wel logisch is een spoiler te gebruiken.
Onnodig is subjectief, maar je moet wel echt altijd die paar seconden moeite nemen om dat ding even een naam te geven.
En als je niet weet hoe, klik op het vraagtekentje voor de mini manual.
Of vraag het. Het grappige is dat mensen het leuk vinden om je dan hulpvaardig te antwoorden. In het algemeen dan toch.
TLDR: spoiler- discipline mensen!
Kun je niet beter een oproep plaatsen in het topic zelf, is dat niet constructiever?
Maar is er ook een effectieve manier geprobeerd?
Ik vind die google lens mensen ook echt heel vervelend. Ook in het echte leven
Zoals alle posts deleten waar niet bij staat waar het van is? Ik kan hier wel 5 min per dag vrij voor maken hoor.
Ja zeker in het show je laatste aankopen topic. Je doet al de moeite om er een foto van op te zoeken, zet dan gelijk het merk / de winkel erbij.
Of gewoon een linkje naar het artikel als je daar toch al bent om de foto te kopiëren
voorbeeldpost: ‘mijn kat ging op zijn plek liggen’
reactie: ‘hahaha ik las “kak” dus toen stond er dat je KAK op z’n plek ging liggen hahaha omg zou wat zijn’
ja leuk maar dat stond er dus niet dus who fucking cares
“Asking for a friend”. Iedereen weet dat je het gewoon voor jezelf vraagt hoor
Ik dacht dat dit ook inmiddels de betekenis ervan geworden was, dus als “grapje” asking for a friend maar dat je het eigenlijk zelf vraagt.
Hoe dan ook irritant ja.
Het lijkt in de mode te zijn om off topic door te gaan nadat een mod heeft gevraagd om weer on topic te gaan.
Waarom doen jullie dit?
Ik heb wel graag het gevoel dat mijn mods ook daadwerkelijk moeten werken.
Omdat soms niet elke mod heel vriendelijk overkomt en mensen juist daarom niet luisteren? Beetje als de middelbare school waar je soms docenten had die alleen maar baas wilde spelen en de leerlingen juist daarom extra gingen tegenwerken.
De manier waarop jij deze vraagt stelt is bijvoorbeeld heel onsympathiek, vind ik. “Waarom doen jullie dit?”
Geef eens een voorbeeld? Van die onvriendelijkheid?
Lol.
Waarom vraag je dat zo boos?! Ik voel me bedreigd nu. Jullie mods zijn altijd zo gemeen.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat zoiets SOMS kan gebeuren als de mod “Nou jongens, nu stil zijn en hou op met deze rare dingen zeggen” comments plaatsen.
“Ook mijn vrijdag”