Forumergernissen

gadverdamme

Reuze. Jottem.

2 likes

Ik hoop dat iedereen dat lekker in het belasting topic houdt

4 likes

Ik zou die het liefst eigenhandig verplaatsen naar het First World Problems topic.

9 likes

Zin an!
money-crying

4 likes

Mijn favo is dat er een belasting topic is wat ik kan skippen. Maar toch ontkom je er niet aan want wwjek , waar erger je je aan , en durf te vragen staan toch vol.

7 likes

Op elke belastingpost in een ander topic gewoon als antwoord de link naar het belastingtopic posten :ok_hand:t3:

4 likes

Gelukkig is er de mogelijkheid tot het… verplaatsen van posts :magic_wand: :star:

15 likes

Of dat :rofl:

4 likes

Ipv de link meteen te plakken. Eerst op het “ketting” icoontje in de menubalk klikken (hyperlink toevoegen). Dan maakt hij er een normale link van ipv afbeelding :grin:

2 likes

Ik heb het idee dat dat alleen gebeurd bij een reel. Of gebeurt het bij jou ook bij fotos?

3 likes

Agressief? Anders vraag je het gewoon? De eerste keer bedoel ik, voordat de agressie zich van je meester heeft gemaakt?

3 likes

Gedurfd is het wel dan

2 likes

Titels vond je niet leuk geloof ik hè?

2 likes

Volgens mij doen geen enkele videos het hier behalve van onder de 15 sec maar dan moet het ook een bepaalde grote zijn. Ik denk dat daarom reels als fotos worden geplaatst.

2 likes

Kan idd bij sommige videos maar dan moet het geen groot bestand zijn.

1 like

Mijn forumergernis is dat ik titels wél leuk vind maar er nooit één krijg.

En ja, uiteraard snap ik dat ik hem nu zeker niet krijg (meisjes die vragen worden overgeslagen leerde ik hier pas) maar ik ben nu wel m’n ergernis kwijt en da’s ook wat waard.

14 likes

Ah dacht ergens gelezen te hebben dat ze daarmee zijn gestopt (nieuwe titels uitgeven)

1 like

Klopt! Op papier :grin: in ieder geval krijgen mensen die al een titel hadden soms wel een nieuwe.

(dit klinkt echt veel drammeriger dan ik bedoel)

4 likes

Nou, hier, heb je vast een placeholder :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes