Straks ge je nog zeggen dat ze politieagenten emuleren met die luiheid!
Hè jasses is die overgeslagen vanuit de influencers?
Ik denk het.
Irritant ja, maar dan vind ik een foto van een drankje bijvoorbeeld met “ook mijn vrijdag” nog logisch, of onderuit op de bank “ook mijn zondag”, maar ik zie soms ook een foto van kind met een banaan oid en dan “ook zijn dinsdagochtend”
Net zo kut of kutter ja
Zo blij dat ik me nooit in de krochten van het ‘zwanger-en-kinderen’ gedeelte begeef als ik dit soort dingen voorbij zie komen. Cringeeee
Ik zag dit gisteren of vandaag ook gewoon voorbij komen in wjekw Niet kind gerelateerd
ik ga stuk
’ook mijn…’-trend intensifies
Overal op internet maar ik zie het hier ook wel eens: een trigger warning zonder dat erbij vermeld wordt wat de trigger is. Lekker nutteloos.
Ik klikte perongeluk hntm topic aan. En eigenlijk vind ik het gek dat we zo feministisch doen. Maar verder meisjes van 15 afzeiken bij een tv programma waar duidelijk word geknipt en geplakt voor de drama.
Kleine ergernis. Mensen die zo’n boos poppetje als reactie krijgen en dan gaan vragen “@ naam, waarom een boos poppetje?”
- Iedereen weet wel dat 80% van die poppetjes gebeuren door dikke vingers en
- wat maakt het sowieso uit hahaha
Behalve bij het ‘duimpje’. Grappig genoeg wordt daarbij nooit uitleg gevraagd, maar is het meteen RUZIE
Ik zie dat we hier tegenwoordig ook Aftrappen.
Kom op bergamot, je weet dat ambulances mythologische dieren zijn die alleen in middle earth rondscheuren.
Ja meit ik wil een goeie fittie hebben hier op het forum!
Wat is dit??
Een goede traditie op het Viva forum, vrees ik. Je weet toch hoe ze daar een triljoen topics hebben omdat iedereen z’n eigen topic aanmaakt (was iig zo)
In de OP vertellen ze dan hun verhaal… voorafgegaan door de woorden ‘TO trapt af’.
Dit is de afschuwelijke waarheid. Het spijt me dat je het moest ontdekken.
Het lijkt wel of ik overal posts met een belerend toontje tegenkom de laatste dagen.
Is het misschien iets wat je geïnternaliseerd hebt?