Forumergernissen

Hahha jullie hebben @Evenveel echt heel pissig gemaakt

1 like

Nee joh ik gleed uit met m’n duim

4 likes

Telefoonschermen zijn spekglad met dit weer

13 likes

Ja sorry maar mijn ergernis is dat als iemand hier een ergernis post dat iemand hier dan lollig die ergernis gaat doen. Zoals met die emojis of met polls. Was int begin grappig nu begint t gordijnerig te worden.
Ik lees in dit topic liever gewoon drama.

21 likes

Haha love dit

1 like

Ik vind dat juist wel grappig omdat ik dan voor me zie dat iemand thuis op de bank helemaal woedend wordt om een heel random bericht, ookal weet ik dat het per ongeluk is.

6 likes

Dat mensen gebeurt in de tegenwoordige tijd steeds met een d blijven schrijven!!

17 likes

Haha never forget dat een troll door het gebruik van “oprecht” werd ontmaskerd

11 likes

Is een bepaald soort mens die dit veel gebruikt. Zelfde soort mens dat in plaats van gewoon ‘ja’ altijd ‘absoluut’ zegt. Ik noem dit altijd Robert ten Brink-taalgebruik :sweat_smile:.

4 likes

Ja Kae ofzo? Je moet bij @Crusti_Croc zijn voor details!

Ja lola en kae. Toen werden er nog topics gemaakt om te vertellen dat er een troll was.

3 likes

Omg ja ik had ‘haar’ toen op snapchat maar dat was natuurlijk allemaal nep. Echt ziek

1 like

Opkomst? Was al jaren op egf! Het is een poosje minder geweest maar lijkt in volle hevigheid terug.

4 likes

Enkelvoud, hoor. Ancient history trouwens.

1 like

Wanneer iemand iets raars of iets verkeerd zegt wat verder geen big deal is, en twintig forummers moeten daarop reageren waardoor er een soort discussie van één kant ontstaat, of een twintig tegen één discussie. Omg BOEIEND ik denk dat diegene het na de tweede reactie wel snapte dus ik begrijp nooit waarom de rest van de wereld dan per se hun mening nog even wil geven :sob:

49 likes

Ja, ik vind dat altijd zo ongemakkelijk als er nog zo lang wordt doorgegaan. Zoals laatst in het relatieleed topic over die kaars in de vaatwasser of in het gierige acties topic. Het is toch gewoon “pech” als iemand anders (of 10 anderen!) jouw mening al heeft gegeven, dan geef je maar een like of je laat het gewoon gaan.

18 likes

Om dat te voorkomen vond ik het concept multicitaat wel heel chill op egf, dan kon je berichten parkeren en meenemen als het ware en als je aan het eind was en nog steeds wilde reageren dat dan doen.

7 likes

Dat dat Over mijn lijk-topic buiten het serieseizoen om een topic is waar iedereen alleen maar “wat erg” komt zeggen als er iemand overleden is. Vind het erg ongemakkelijk.

18 likes

Waarom?

1 like

Omdat de eerste persoon zoiets meldt als nieuws en de reacties van de volgende posters dan niks toevoegen?

Ik heb dat ook bij dat moord-topic. De eerste meldt: die en die zijn gevonden, overleden, wat erg - met een link. En dan allemaal mensen: oh wat erg. Oh ik vind het zo erg. Oh die mensen, wat erg.

Het voegt niks toe, echt helemaal niemand heeft daar wat aan. Iedereen die het leest vindt het erg, waarom de behoefte dat letterlijk te posten hier, zonder verder enige inhoud.

Vind dat gewoon raar (en ergerlijk dus).

28 likes