Forumergernissen

Ja en daarbij krijg ik dan het idee dat het vooral gepost wordt om te laten zien dat de poster progressiever en beter dan dat is.

28 likes

" ik was op de verjaardag van mijn oom en mijn tante maakte de opmerking * herhaling van racistische uitspraken * hoe gaan jullie hier mee om???.

3 likes

Ja DIT!

Nog iets anders, zo ongemakkelijk hoe mensen elkaar tips gaven over producten doneren aan de voedselbank. Weet niet meer welk topic maar zoiets gebeurt vaker.

1: ik geef meestal iets wat niet op de lijst staat want ik heb wel eens gehoord dat ze aan product X meer behoefte hebben.
2: ja ik doe meestal iets luxers, die mensen verdienen ook iets feestelijks.
3: de voedselbank heeft er niet om gevraagd maar ik geef menstruatie producten!!!

Nouuuu wat goed van jullie allemaal.

Niet letterlijk dit is gezegd maar you get me

9 likes

Waarom is dit irritant? Ik denk dan juist oh ja goed idee en kan dat de volgende keer ook doen. Misschien halen anderen er ook inspiratie uit?

8 likes

Ja het neigt voor mij soms iets te veel naar humble braggen

8 likes

Haha. Melden bij de opzichter.

5 likes

Ook eentje die vaak voorbij komt: wanneer iemands optie in het poll-topic er niet bij staat (omdat de vraag niet van toepassing is op hen, niet omdat iemand het oprecht is vergeten) en diegene antwoordt dan een of andere cynische poll met alleen die optie.

17 likes

Wat zuur zeg. Ik denk eigenlijk dat het meer over jullie zelf zegt dat jullie dat erachter zoeken

4 likes

Zo maar echt. " Ik ga vanavond naar vattenval!" Huh wat " Ja vrienden van amstel life."
Zeg dat dan meteen nu moet je het alsnog vol uit typen.

18 likes

Hahaha guilty, sorry! Dacht echt dat iedereen in NL dit wel zou kennen :upside_down_face:

1 like

Nederland bedoel je :rofl:

34 likes

HAHAHAHA wat erg, ik ga offline groetjes

18 likes

Wat?? Noemen jullie vrienden van amstel live ‘vattenval’ zoals de energieleverancier? Of is dat een grap? Ik denk dat echt bijna niemand die afkorting kent haha

Edit: @George aaaah check :joy: , maar nee dat zegt me ook niks

5 likes

Haha nee dat was vval, maar misschien was dit autocorrect (of een grapje).

3 likes

Ja, dat zal het zijn

De laatste tijd mist er zoveel context haha. Halve cryptische berichten , fotos of nieuws berichten zonder text. En als mensen vragen wat bedoel je nog meer halve uitleg.

38 likes

Ja of omdat je een maand geleden iets gepost hebt er vanuit gaan dat mensen dan een maand later begrijpen dat je zegt “het is heel erg meegevallen hoor” oid.

Zeker als ze het dan niet over zichzelf maar over vrienden/vriend/ouders hebben. Wie houdt dat bij van een wildvreemde’s familie?

18 likes

Ik wil graag meer uitleg.

5 likes

Nou echt. 3 posts heen en weer en ik snap nog niet of ze die kutalpaca’s nou verkoopt of dat het modellen zijn voor dr fotografiecursus ofzo.
Maar ik care te weinig om na 3 posts nog verder te vragen hoor, als ik wil trekken aan iemand voor informatie ga ik wel terug naar 2008 Facebook songlyrics.

6 likes

Wat fucking lullig dit?

64 likes