Forumergernissen

Omg ja echt he. Echt wekelijks komt die vraag terug.

2 likes

Jaa haha. Hoe kunnen wij nou weten of jouw eten bedorven is of niet.

5 likes

Ik heb dat met foto’s van eventuele aandoeningen in het medische vragen-topic. Hoe kunnen wij weten of je iets ergs hebt? Ja er lezen wel artsen mee maar dan nog, ga gewoon naar de huisarts als je stresst :stuck_out_tongue: (en ik vind het zielig voor alle artsen die zich natuurlijk aangesproken voelen, maar wel altijd lief antwoorden overigens!)

11 likes

Ik snap dit ook gewoon niet. HEt is toch veel sneller om te Googlen of om een instantie te bellen dan te wachten tot er wel of niet een forummer op gaat reageren

3 likes

Ja ik snap ook niet wat de gedachtegang erachter is? Bij reviews/ervaringen vertrouw ik vaak wel meer op het forum, terwijl dat ook gewoon internet is. Maar waarom vraag je het hier ipv op te zoeken, bijvoorbeeld de twee personen die afgelopen dagen vroegen of de winkes open waren (ik weet hun namen niet meeR)? Is het luiheid (dat snap ik niet, want googelen is sneller)?

Enlighten me.

7 likes

Met openingstijden snap ik het ook niet zo goed, vooral als er dan geen stad bij word genoemd. Maar sommige dingen vind ik ooit fijner om jullie meningen over te horen dan die van Google waar ooit 3488 verschillende dingen op staan. Dan heb ik ooit liever één of twee eerlijke reacties van hier. Kan zo alleen even niet iets bedenken moet ik eerlijk zeggen.

Edit: bijvoorbeeld hoe die toen zo populaire nike Leopard sneakers vallen qua maat, of make-up advies oid.

6 likes

Ja maar dit zijn geen Google vragen. Google vragen zijn: kan ik een komkommer invriezen, hoe laat gaat de Zeeman open etc

6 likes

Wow goeie vraag wel, van die komkommer. Ik denk van niet, ff Googlen :smiley:

4 likes

In het opbiechttopic als mensen zeggen ‘geen omg, maar (…)’ en dan gewoon een inhoudelijke vraag stellen of een heel lief berichtje sturen.

10 likes

Huh wat vind je dan irritant aan een inhoudelijke vraag of lief berichtje? Snap ik niet :smile:

Omdat die berichtjes gewoon overduidelijk aardig bedoeld zijn en het dus onzin is om je te gaan indekken met “geen omg, maar (…)” lijkt mij.

5 likes

Ik vind de: geen omg maar toch omg berichten dan toch nog erger :smile:

12 likes

Ooooh zo, nu snap ik hem!

1 like

Haha, okay, dat begrijp ik dan nog wel, inderdaad.

Ik word een beetje misselijk van die theedoeklebberverhalen die nu in een aantal topics terugkomen.

18 likes

Wat is een theedoeklebberverhaal nou weer :rofl:

3 likes

Zoek op avondvierdaagse :joy:. Op sommige plekken is dit echt een ding namelijk. Al heet het dan vast anders :stuck_out_tongue:

Ja niet ook nog in dit topic pleeease :weary:

1 like

Jij begint erover!

25 likes

Ik heb het nog maar in een topic gelezen. En ja nu deze.

2 likes