Heb weer iets ontketend hoor, was een algemeen ding, al vallen die puistomschrijvingen er zeker onder. Viezerds zijn jullie, maar er is blijkbaar publiek voor alles.
Ik heb dat topic ook echt al jaren gemute omdat ik het vaak per ongeluk opende en dan moest kokhalzen om alles. Self care.
(mijn bericht ging overigens niet over jou want die post las ik juist wel als algemeen)
viva alarm!!!
Rule 34. Nuff said.
Neenee, daar doen ze aan “klussen”. “Manlief en ik gaan vanavond klussen”.
Mijn forumergernis is oprecht dat deze smiley er nog niet is:
Viva is dood
En nu ben je boos?
weodend
Te zeer om het goed te spellen, amai
Mensen die echt alleen maar over zichzelf komen posten en nooit echt reageren op anderen laatste tijd weer erg opvallend
Ik ben dan nieuwsgierig of die mensen zich hier eigenlijk bewust van zijn
Brb ff polletje maken
Het sarcastische ondertoontje van bepaalde forumleden naar andere leden toe, om die persoon naar beneden te halen. En bepaalde forumleden die hier helemaal in meegaan tot oneindigheid om de sarcastische opmerking van de forummer die ermee begon verder uit te melken, en popi-jopi over te komen.
Je hoeft niet sarcastisch/onbeleefd te doen naar anderen om punten te scoren. Mag hopen dat je de middelbare schooltijd achter je hebt gelaten als je hier post.
Vaguebooking
Blijkbaar wel herkenbaar voor anderen
Is het hier niet de middelbare school dan?
Hoef geen namen te noemen, want je ziet aan de likes van de posts onder mij over welke (bepaalde) mensen het gaat. Getriggered genoeg om die posts te liken in ieder geval.
Gaat niet om een specifieke situatie die ik heb meegemaakt, maar meer naar anderen toe en van wat ik hier steeds vaker zie. Er heerst een soort ‘bully’ cultuur; waarbij de grote monden elkaars konten kussen en anderen min of meer pesten. En dat vind ik jammer, vooral van (schijnbaar) volwassen vrouwen.
Dat kunnen toch ook gewoon mensen zijn die dol zijn op een beetje drama en hoopten dat je met namen zou komen?