Forumergernissen

Bedoel je Facebook?

1 like

Tja @Amphitrite nu krijg je dat mensen je posts gaan screenen, staat het niet alleen op het www maar ook in iemands persoonlijke album

2 likes

Ik vraag me echt af wat voor lol je dan nog uit forummen haalt. Verder wel eens met @Soy.peor hoewel ik posts waar ik heel veel duimpjes op krijg tegenwoordig ook niet meer weghaal. Reageer dan liever dat ik het niet zo bedoelde.

Edit:
Ok dat laatste klinkt heel dom. Maar bedoel meer dat als ik in een discussie beland en ik het anders bedoel dan het overkomt ik dat dan aangeef. Niet dat ik standaard mijn mening aanpas als ik heel veel duimpjes krijg.

3 likes

Jaa dat blijft echt mn favo dat gezeur over die safe space. Schat je zit op het internet.

8 likes

Ja wie weet wie er achter de avatars zitten haha.

Ik ben ook een 53 jarige man

20 likes

Oh wou je daarom een foto van mn borsten. Ik dacht dat je gewoon onzeker was over de jouwe.

36 likes

Haha dittt :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Elon??

4 likes

Nee Mark Zuckerbergje. Die weet ook alles

1 like

Ik word liever Apartheid Clyde genoemd.

4 likes

Het plaatje past helemaal, je avatar is ook een referentie naar de smaragdmijn die je vader wel/niet bezat!!

4 likes

Dat onderwerp over dagcrème met spf vind ik ook zo supersaai om de zoveel tijd.

42 likes

Ja… oninteressant ook? Duizenden mogelijke gespreksonderwerpen en dan kies je ‘geld’? Ugh.

Ja nee niet als in ‘ik baal dat ik totaal geen geld heb want ik wil ook wel eens een mooie mascara kopen’.

7 likes

Jaa of die " Waarom zegt niemand erbij hoeveel belasting geld ze terug krijgen. Ik krijg zon 4 miljoen terug ben wel benieuwd wat jullie krijgen"

26 likes

Ik vind geld een super interessant onderwerp omdat het gros van de mensen publiekelijk totaal niet eerlijk spreekt over waar ze het werkelijk van doen en de rest zo een supervertekend beeld geeft. Maar daar doen we hier op het forum net zo goed aan mee.

34 likes

Gewoon wat verzinnen, zou er nog 1,5 bij doen joh

2 likes

Ah wel fijn dat je weer je authentieke unlikable zelf bent ipv die ‘lieve’ posts de laatste tijd.

13 likes

Jezus sommige hier hebben er echt hun levenswerk van gemaakt om zo kut mogelijk op een forum te kunnen doen tegen andere mensen he? Dit is echt precies dat pestgedrag waar het vorige week nog over ging. Je reactie @Zemraluani is echt onnodig. Ik weet dat het voor sommige mensen maar een forum is maar achter dat schermpje zit wel gewoon een echt mens.

15 likes

Zie jij dit ergens staan dat ik dat vind?

3 likes

Ik vind in zijn algemeenheid jankbekken & iemand op de man af persoonlijk afvallen wel 2 verschillende dingen.

8 likes