Ik vind eerlijk gezegd de reactie van @anon3219017 echt overdreven op een best normale reactie van @Lula
Wat een onzin dit.
Ik dacht dat je specifiek mij brdoelde en daar herken ik mij niet in. Maar ik merk dat je reactie vooral voort komt uit een algemene irritatie.
Het is gewoon waar. Er is een groepje die met alles wegkomt omdat ze een bepaalde ‘status’ hebben, maar het zijn nare, vervelende, pesterige loeders. Dat je zo je dag doorkomt en je er waarschijnlijk nog trots op bent ook…ongelofelijk.
Moet wel lachen om dat je hier vanmiddag mensen jankbekken noemt en dat niet te harden vindt en nu met dit als ultieme voorbeeld komt.
Oh dan interpreteer ik jankbekken anders. Ik vind jankbekken dan weer dat je heel moeilijk doet als iemand op je reageert.
Maar ik moet me hier ook helemaal niet in gaan mengen om 23:00😂
Edit; ik ben het overigens wel met Lula eens. Als je aan de weinig kant hebt gezeten en bestaansonzekerheid kent weet je dondersgoed wat veel en weinig is. Als je je dat afvraagt heb je waarschijnlijk eerder veel dan weinig. Ik denk dat veel mensen die weten wat weinig of relatief weinig is dat soort vragen gewoon vrij grappig vinden omdat (te) weinig hebben gewoon zo overduidelijk is.
Ik denk dat je dat veel te persoonlijk neemt. Niemand zegt dat jij vindt dat je weinig hebt. Het is gewoon een grappige vraag als je weet hoe het is om weinig te hebben. En tuurlijk is er een verschil in wat verschillende mensen zeggen weinig te vinden, maar ik hoop altijd van mensen dat ze weten dat het vet misplaatst is om te zeggen dat ze weinig hebben terwijl ze objectief gezien niet weinig hebben. Vind ik niet zo sympathiek.
Ik vond arm zijn een vrij stressvolle, ontwrichtende, vernederende en eenzame ervaring en vind het dat zelfs nu ik al jaren meer dan genoeg heb. Dus ik ben nooit zo in voor filosofische discussies over wanneer je arm bent.
En Jankbekken, maar ik ga te ver door iemand unlikable te noemen.
Jullie krijgen mij echt altijd aan het giegelen🥰
Oh had ik best op door willen discussiëren hoor. Je was alleen verdwenen. Alsnog ben je van harte welkom.
Je bent het aan het doen.
Maar k wil wel een beginnetje maken.
Asociaal: gebruikmakend van getraumatiseerde kankerpatienten willen scoren in je charme-offensief
Ja en ook dat dit soort filosofische mijmerijen afleiden van de inhoudelijke discussie, dat zie ik vaker gebeuren en is irritant.
Ja niemand snapt wat je zegt en schrijf dat lekker op in je dagboekje
Tja, ik kan niet bewijzen dat het wel zo is en jij niet dat het niet zo is.
Het kwam heel raar op me over!
Wow een post van 5 weken geleden? Het kan dat deze post in dit topic totaal misplaatst was maar jij maakt het nu ook niet beter. Waarom doe je dit?
Ik zit hier ook inmiddels al een tijdje en ik wist niet eens dat zij kanker heeft gehad. Dat moet je toch ook maar net weten? Daarnaast wordt mindfullness daadwerkelijk gebruikt bij mensen met kanker of hersteld van kanker, als hulpmiddel bij bepaalde gedachten, angsten en om vertrouwen terug te krijgen in je eigen lichaam. Dat het niks voor je is, soit. Dus zo gek is de opmerking van @anon3219017 niet.
Ja wel eens, als ik in een discussie kom kan ik daar eigenlijk wel een rotgevoel over krijgen en denk ik later ook weer ‘waarom had ik dat niet gewoon lekker laten gaan, het is maar een forum’
Misschien vind ik dit forum gewoon het leukst voor het songfestivaltopic en @Jumpsuit polls
Ik blijf hopen dat je niet serieus bent maar je bent het wel. Ik snap echt niet hoe je dit zo hebt kunnen verdraaien naar zoiets. Echt bizar.