Iets anders maar wel vergelijkbaar: als iemand iets in het datetopic post over een lul van een vent en dat een ander dan reageert met ‘ik heb dat ook meegemaakt, begint zijn naam toevallig met een J.?’ Nee 90% van de mannen is kut en doet dit.
![]()
Hahahaha toen ik vertelde dat mijn (inmiddels) vriend uit Kopenhagen komt, nauwelijks verdere info: “Werkt hij toevallig bij X?”. Ik vond dat toen wel grappig, ik hoop toch altijd stiekem wel dat er ooit volmondig ja op wordt geantwoord!
Daar hoop ik dan natuurlijk op, maar ben tot op heden altijd teleurgesteld.
Ja ik postte ook een keer in het datetopic dat we toen met heel veel ff’ers tegelijk in dezelfde vijver visten. Maar volgens mij werd dat niet echt gewaardeerd ![]()
Mensen die wel in influencertopics meelezen/meeschrijven maar dan vooral graag benoemen hoe sneu het is om het over (het leven van) die influencers te hebben (ofwel humble braggen dat zij wel wat beters/interessanters te doen hebben)
@luzarl en ik matchte ooit met dezelfde dude en toen hebben we hem wijs gemaakt dat we zussen waren lol
Hahahha ohja dat was ik alweer bijna vergeten ![]()
Ja maar dan wordt het ook niet echt genormaliseerd om niet standaard in binaire hokjes te praten. Dan is non-binair taalgebruik ineens een soort derde binair want hé iemand heeft het over sibling, dan MOET die een non-binaire persoon zijn anders werd er wel broer of zus gezegd. Het boeit toch helemaal niet welk gender de hoofdpersoon in een anecdote heeft?
Als je het vanuit deze hoek bekijkt ben ik het inderdaad helemaal met je eens! Maar ik wilde het er toch bij plaatsen, om te laten zien dat ik er bewust van ben dat er ook gewoon non-binaire mensen zijn.
Alleen mijn ergernis gaat denk ik niet om wat jij zegt, als in: ik denk niet dat men de term cousin/sibling/ouder gebruikt om inclusief taalgebruik te bezigen.
Waarom vind je het eigenlijk irritant?
Ik denk dat dat al een beetje naar voren komt in de reacties hierboven!
ik verpest t na 388383 jaar nog steeds elke x als ik fotos wil uploaden gvd (ligt niet aan het forum maar oke)
Dat het al honderden posts over Taylor Swift kaartjes gaat in het concertentopic. Kom lekker na het concert posten hoe het was, niet op welke plek je in de wachtrij staat en voor welke steden allemaal ![]()
stay strong ![]()
![]()
![]()
Je wordt ook gewoon overal belaagd met alles over haar. Heel mijn tiktok staat vol met filmpjes over haar concerten terwijl ik alles dislike. Nu ineens het concertentopic hier ook vol. Je komt er niet vanaf ![]()
Ik blijf maar op ‘niet geïnteresseerd’ klikken, maar die meid is net een tiktok parasiet.
Omg dankjewel voor de tip. Ga hier vanavond gelijk naar kijken want ik word er helemaal gek van.
Edit; @JelaBerlijn ik word gek. Ik heb alles geblokkeerd en tiktok 2 keer opnieuw opgestart en nog verschijnt alles van haar met tags die ik geblokkeerd heb ![]()
Haha ik snap het wel dat ze het concertentopic daarvoor gebruiken. Waar anders? Er is geen Taylor Swift topic, komt er ook niet ![]()
Vind het zelf vooral leuk om mee te lezen en blij te zijn dat ik daar in ieder geval niet zoveel stress om hoef te hebben, wat een gedoe.
De term “krokant” als het om smerige dingen gaat, stop ermee!!!
![]()
Snap ook wel dat ze daar het erover hebben hoor! Het is vooral dat je er niet vanaf komt en het voor mijn gevoel overal waar ik op kijk over haar gaat.