Forumergernissen

Mensen, mijn excuses. Ik heb zelf een poosje geleden kanker gehad en zo’n tip zou mij me alleen maar machtelozer hebben laten voelen. Daarom reageerde ik er fel op en wilde ik het daar wel echt over hebben. Maar dat is geen excuus om zo’n kuttoontje aan te slaan, en ik had jullie zondag ook wel op een leukere manier kunnen beïnvloeden.

22 likes

Nee dat hoeft ze zeker niet. Mijn god wat overdreven zeg

9 likes

Nou, zullen we het nu laten rusten? Er zijn vast nog andere ergerlijkheden?

6 likes

Dat je mij hierin tagt * hahaha, ben je uit de as herrezzen. Echt zo dood die hihaho poll whatevergrap :rofl: :o_o:

3 likes

Volgens mij was het een compliment haha

5 likes

Haha nah geen probleem hoor maar dacht dat iedereen er nu wel zo moe van was :rofl:

Hmm nou dit dreigt wel een evergreen te worden ben ik bang… persoonlijk ben ik het nog niet zat hoor, keep 'em coming :laughing:

Haha nee het was misschien een beetje flauw dat ik erover begon, maar het is zeker wel positief bedoeld! Ik vind je onbevangenheid leuk en daardoor komen er hele spontane en originele polls uit die ik soms niet helemaal kan plaatsen maar me vaak wel een glimlach op m’n gezicht brengen.

Zo, ik maak er even het forumcomplimenten ipv -ergernissen topic van :sweat_smile:

19 likes

Is dat hier altijd zo, dat je taart krijgt als je een compliment geeft?

4 likes

Zou de sfeer wel verbeteren :joy:

6 likes

Daar doe ik het voor.

2 likes

:joy:
Bij een compliment :birthday:
Bij gebitch :tomato:

11 likes

Ik vind het echt vreemd als mensen hier zichzelf bij hun forumnaam noemen. ‘En toen zei mijn moeder: ‘Nysmn, wat doe je raar vandaag!’. Of ‘waarom mag Nysmn dit niet gewoon posten!’ of ‘dit is echt typisch Nysmn haha’. Allemaal over jezelf? Waarom zeg je niet gewoon ik of mij?

17 likes

Ik vind het wel leuk als er bijvoorbeeld een sollicitatiebrief gepost wordt en dan
‘Met vriendelijke groet, twijfelkont’

@Twijfelkont sorry jouw naam was de enige die ik me kon herinneren voor dit voorbeeld :joy:

18 likes

Jij hebt zeker een koel huis???!

/s

26 likes

Haha ja ik klikte daar onbewust ook steeds op, vreselijk. Nu dus maar op negeren

3 likes

Maar wat heb je ook aan die topics?? Ik snap het oprecht niet, wedstrijdje wie het koelste/warmste huis heeft?

9 likes

Haha ja zien dat anderen ook “lijden” in een warm huis en je daardoor beter voelen misschien? :joy:

4 likes

Soms is het gewoon fijn om te zeiken

16 likes

Ja en dan heb je mensen die zeggen dat het in NL ook nooit goed is en we altijd lopen te zeiken over het weer in alle omstandigheden maar dat is niet waar want in de winter zie je gewoon andere mensen in het klaagtopic dan in de zomer

3 likes