Ja heel goor
Ik snap bij veel aankopen ook echt niet wat je ermee moet.
En soms gaat er ineens een “forumhype” koopgolf door het forum heen omdat iedereen ineens datzelfde ding móet hebben en meestal is dat echt een totaal niet noodzakelijk product maar jullie influencen elkaar helemaal de moeder.
Ik snap dat je zoiets niet kunt eisen, maar ik zou echt graag willen dat aankopen van Aliexpress en aanverwanten niet gedeeld mochten worden in het topic. Daar kopen is al dubieus, maar elkaar daarmee ook beinvloeden lijkt me eigenlijk in geen enkel opzicht een goed idee. ![]()
Oja en ik wil ook niks meer lezen over seizoensmeuk van de tk max ![]()
Ik zie in de show je aankopen topic dus echt niet per se dezelfde dingen (net even gekeken) alleen bij de kinderaankopen, dus bedoelen jullie dat dan of…?
Of de air up die al duizend keer wordt afgeraden en hem dan tóch kopen om hem zelf uit te proberen.
Iedere aankoop die wordt aangekondigd met “ik ben geïnfluenced” mag van mij ook een gele kaart opleveren.
Echt plaatsvervangende schaamte ![]()
Ik vind het ook irritant als er 86 foto’s onder elkaar volgen en dan
“Maar ik ga niet alles houden”
Bestel het dan ook niet, kut.
Hahah oh echt? ik denk dat mijn hart het niet aankan om dat herfst topic te zien
Ik houd enorm van de herfst maar de commodificatie van dat seizoen (en andere seizoenen trouwens) is echt niet okee
Dat topic is of spullen kopen of fotos van paddenstoelen.
Het forumbadje is wel mijn beste aankoop ever. Zo jammer dat hij niet in mijn nieuwe huis past
*HAHAHA ik zie nu pas je post daarna dat je precies dit soort opmerkingen irritant vindt haha sorry
wat betekent dit? ik google het maar ben er nog niet achter wat het in deze zin betekent
Zou ergens wel vreemd zijn als daar over wordt gevallen want kinderen groeien eenmaal snel dus zullen forummers sneller weer hun aankopen laten zien.
Mensen die per se hun mening moeten verkondigen terwijl die al 10x gepost is.
Materiele waarde krijgen
Zoals kerst haha.
Ik verbaas me er daar wel over hoe vaak er niet een volledig nieuwe garderobe wordt gekocht aan het begin van het seizoen ipv gewoon tweedehands.
Ik volg dat topic nauwelijks maar volgens mij zie ik daar ook vooral veel Vinted fotos.