Forumergernissen

Dat verspringen als je een stukje terug scrollt is toch wel mijn nr 1 ergernis.

35 likes

M’n favoriete pagina

6 likes

Waar kan ik dit zien? :smiley:

Menu dingetje naast je avatar > gebruikers. En daar kun je links boven kiezen voor deze maand, een jaar of vanaf het begin oid.

Ah, ik heb weer eens ziek veel tijd besteed op het forum, zie ik.

7 likes

Wow zoveel likes ook! en @HvO ook! :astonished:

Ik wil wel de burrito dan

1 like

Ik wil graag tabouleh thanks. :blush:mmmm… tabouleh

10 likes

Gefeliciteerd! :grin: Dit is wel een ancient meme waard haha

15 likes

Ik heb dit zoooo vaak, soms echt om de paar posts en het is zo kut

10 likes

Heb je dit als je omhoog scrollt of als je omlaag scrollt?

En stomme vraag: al een keer geprobeerd je tabbladen / browser / telefoon te herstarten?

Heb je dit ook als je op een laptop of desktop werkt?

Bij omlaag scrollen. Ik los het meestal op door inderdaad browser opnieuw op te starten of te switchen van wifi naar 3g en te vernieuwen, dat wil ook nog wel eens helpen. Maar het gebeurt echt iedere dag wel meerdere keren :unamused: Gebruik dan safari op iPhone.
Op de computer heb ik het ook wel eens, maar minder.

Ik denk dat het een combinatie is van traag gegevens inladen en een drukke telefoon. Het wachten gebeurt ook op je laptop en dat suggereert dat de gegevens niet snel genoeg beschikbaar zijn.

Heb je het ook op andere plekken?

Hoe bedoel je andere plekken? Qua locatie waar ik ben maakt het niet uit, heb het overal op elk netwerk. Ook op het mega snelle netwerk op werk

Dus je ergert je aan jezelf? :stuck_out_tongue:

10 likes

Dat het forum sinds een paar dagen ineens in het Engels is.

Niet jullie bijdragen uiteraard, maar alle systeemteksten. Of ben ik weer een sukkel met een touchscreen geweest en heb ik ongemerkt een instelling veranderd?

2 likes

Ik ben sinds gisteren lid en viel mij ook op. Kreeg ook de bevestiging mail in het half engels half Nederlands.
Dacht dat het aan mij lag, dat ik iets verkeerds had aangeklikt. Maar als meer mensen er last van hebben, zal dat wel niet haha.

Dat is gek, de standaardtaal van het forum staat namelijk op Nederlands.

Kun je eens kijken wat er bij jouw persoonlijke instellingen staat als taal?

1 like

Thanks! Geen idee waarom, maar interface stond op Engels. Heb het nu terug naar Nederlands gezet en all is good.

1 like

Ik had een tijdje geleden precies hetzelfde en ik ben er nooit achter gekomen waar het aan lag :sweat_smile:

1 like