Forumergernissen

ik wilde hier vandaag een ergernis posten maar toen gebeurde precies datgene in een ander topic dus nu kan ik het niet posten zonder dat het tot specifieke mensen gericht lijkt :sob: dus nu is dat mijn ergernis

8 likes

Of anders verwijdertegoed kunnen ze de serverkosten mee bekostigen :wink:

1 like

Je kunt gewoon de tekst die je wil quoten selecteren en dan op citeren drukken, is juist heel makkelijk op je telefoon!

8 likes

Nou vuile bitch post dan gewoon, nu je dit hebt gezegd

9 likes

Dit is denk ik mijn ergenis haha. Vertell.

2 likes

Nee dit is lekker :joy:

3 likes

@Lula @Rosie nou die gemene pestende mods irriteren me.

nee oke mn echte ergernis: de “oudere” mensen hier die zo gaar doen als jongere mensen bijv over een trend praten die zij niet snappen. “wat???” “nog nooit van gehoord hoor???” “waar heb je het over???” omg gebruik google. echt het forumequivalent van boomers die “wie?” reageren onder Facebookberichten over elke artiest die geboren is na 1980.

34 likes

Ja potverdorie @Hippe_kikker !
Ouwe oma die je bent!

Wacht maar tot je zelf oud bent…

2 likes

Mijn ergernis; mensen die shit niet lezen of kijken maar wel komen vertellen dat anderen het niet goed begrijpen/interpreteren.

9 likes

Google hielp niet en ik heb je toch maar mooi inspiratie voor een post gegeven :sunglasses:

2 likes

@Hippe_kikker :sob::sob::sob::sob:

4 likes

Mijn ergernis is dat ik dan gelijk denk dat dit over mijn post gaat waarin ik probeer mee te denken wat iets kan betekenen in een ander topic omdat er geen receipts worden gedeeld.

@Vaiana in dit geval ben ik dan de Y/N (of gebruik ik het nu alsnog verkeerd hahahha).

2 likes

Oh nee gaat niet over jou! Ik geloof niet dat ik me ooit aan jou geërgerd heb

4 likes

Haha ja zie je, op een forum krijg je altijd maar de helft mee dus dan mis ik soms bij bepaalde discussies gewoon de context. Wie dan bijv veel dagboekposts plaatst, wie doet veel dit, wat doe je zelf onbewust vaak etc. Laat staan dat ik ook pas na 20 jaar (als ik er al achterkom) door heb dat iemand door is gegaan onder een nieuwe naam. Terwijl sommigen hier zo bij de FBI aan de slag kunnen als professioneel tekstherkenner.

8 likes

Maar schat daarvoor is het vraagtekentje als je repliet in het rijtje icoontjes!
Voor als je nieuw bent, en gevallen van totaal geheugenverlies.
Toevallig is het het eerste item :stuck_out_tongue:

2 likes

Oke baas. :joy:

5 likes

Ik doe dat wel als ik op een specifieke gedeelte wil reageren

Zoek de verschillen.

38 likes

Je hebt gelijk.

17 likes