Forumergernissen

omg wiens oog is dit :joy:

3 likes

Random sticker op de bewerk app hahaha.

3 likes

Nee picsart

5 likes

Sorry deze moest ook nog even dat beest houd me al de hele dag bezig.

20 likes

Shark.PNG

Er is er maar een echte

4 likes

Maak er anders even ‘-weg-‘ van om ook @Calypso ’s ergernis te coveren

31 likes

En niet alleen op het forum, ook op whatsapp :wink:

5 likes

godverdomme grace

2 likes

Gaf spontaan mijn vriend een duw omdat ik agressief werd van deze emoticon

9 likes

Als in sommige topics elke paar dagen precies dezelfde opmerkingen van ooms, schoonmoeders, collega’s etc gedeeld worden. Steeds een ander die hetzelfde riedeltje start van mensen om je heen die vinden dat je een kind moet, iets racistisch zeggen, dat ze je kind vaak willen zien. Begrijp me niet verkeerd, want het zijn vervelende mensen, maar het is zo herhalend.

22 likes

Mensen die klagen over het feit dat er in klaagtopics geklaagd worden (klaag over t weer, burenergernissen etc).

23 likes

Dat snap ik ook niet.

3 likes

Of partner :sweat_smile: wat partner eet, heeft gekocht etc. Een keertje zei iemand hier tegen mij iets als: dat zeg je wel, maar mijn vriend beweert wat anders hoor!

Geen idee wat ik daarop moet antwoorden dan

8 likes

Geen specifieke forummers nu in mijn hoofd maar vet veel posts gaan sowieso alleen maar over de partners :laughing:

5 likes

Wanneer het issue van one-issue-forummers hun partner is :pensive:

4 likes

Of mensen die steeds in ‘wij-vorm’ spreken. ‘Wij gaan vanavond spruitjes eten’, ‘wij gaan naar Frankrijk op vakantie’. Alsof je samen aan t forummen bent.

13 likes

Hmm ja de Viva zit in de details hè!

7 likes

Oh jullie hebben het nog niet overgedragen aan Viva?

1 like

Geen heftige ergernis eerder gewoon grappig haha maar vaak in het Modetopic als iemand op zoek iets naar iets specifieks, dat de antwoorden die dan komen echt totaal niet overeen komen met wat de poster zoekt

Bijv iemand zoekt ““hippe”” sneakers en dan komt iemand met van die rob geus schoenen of andere wanstaltige sneakers. Of dat de poster zegt, graag geen merk X want dat vind ik niks, en dat er dan alsnog antwoorden komen van dat merk X “want deze zijn wel anders hoor en zitten echt lekker”

28 likes

Ja of als iemand zegt “ik zoek een witte top met franjes voor een feest en ik zweet snel dus moet katoen zijn. Heeft iemand dat ergens gezien?”
De reacties:
“het is wel oranje en geen katoen maar misschien is dit iets? Link”
“Helaas geen franjes maar verder wel een heel leuk wit shirt! Link”
“Misschien Vero moda? Heb daar 12 jaar geleden een keer een top met franjes gekocht”
“H&M? En anders Vinted proberen!”

33 likes