Forumergernissen

Sommigen doen het om anoniemer te blijven (dat hoop ik dan maar, dat dat de reden is) maar als ik ouder/sibling/cousin(?) zie staan dan hoeft het van mij al niet meer en sla ik de rest van de post over

edit: als een persoon non-binar is snap ik dat uiteraard wel maar ik denk dat dit 9 van de 10 keer niet het geval is

42 likes

Deze vond ik ook wel opvallend.

5 likes

Jaa we kunnen beter " Mijn naasten" gaan posten dan weet helemaal niemand over wie je t hebt.

Ook als je anoniem wilt blijven en je schrijft " Mijn sibling heeft iets specifieks gedaan" dan weten we alleen niet of t je broer of zus is maar verder is alles in de rest van het bericht juist hetgene wat het niet anoniem maakt. Want stel je sibling leest mee dan weet diegene heus wel over dat het over diegene gaat"

15 likes

Dan haak ik helemaal af!

En inderdaad, zo anoniem is je post ook niet als je alleen broer of zus vervangt voor sibling.

5 likes

Ja en desnoods zeg je broer als het je zus was geweest, no one cares.

6 likes

Iets anders maar wel vergelijkbaar: als iemand iets in het datetopic post over een lul van een vent en dat een ander dan reageert met ‘ik heb dat ook meegemaakt, begint zijn naam toevallig met een J.?’ Nee 90% van de mannen is kut en doet dit.

72 likes

:nauseated_face:

20 likes

Hahahaha toen ik vertelde dat mijn (inmiddels) vriend uit Kopenhagen komt, nauwelijks verdere info: “Werkt hij toevallig bij X?”. Ik vond dat toen wel grappig, ik hoop toch altijd stiekem wel dat er ooit volmondig ja op wordt geantwoord!

5 likes

Daar hoop ik dan natuurlijk op, maar ben tot op heden altijd teleurgesteld.

Ja ik postte ook een keer in het datetopic dat we toen met heel veel ff’ers tegelijk in dezelfde vijver visten. Maar volgens mij werd dat niet echt gewaardeerd :joy:

1 like

Mensen die wel in influencertopics meelezen/meeschrijven maar dan vooral graag benoemen hoe sneu het is om het over (het leven van) die influencers te hebben (ofwel humble braggen dat zij wel wat beters/interessanters te doen hebben)

18 likes

@luzarl en ik matchte ooit met dezelfde dude en toen hebben we hem wijs gemaakt dat we zussen waren lol

11 likes

Hahahha ohja dat was ik alweer bijna vergeten :joy:

6 likes

Ja maar dan wordt het ook niet echt genormaliseerd om niet standaard in binaire hokjes te praten. Dan is non-binair taalgebruik ineens een soort derde binair want hé iemand heeft het over sibling, dan MOET die een non-binaire persoon zijn anders werd er wel broer of zus gezegd. Het boeit toch helemaal niet welk gender de hoofdpersoon in een anecdote heeft?

5 likes

Als je het vanuit deze hoek bekijkt ben ik het inderdaad helemaal met je eens! Maar ik wilde het er toch bij plaatsen, om te laten zien dat ik er bewust van ben dat er ook gewoon non-binaire mensen zijn.

Alleen mijn ergernis gaat denk ik niet om wat jij zegt, als in: ik denk niet dat men de term cousin/sibling/ouder gebruikt om inclusief taalgebruik te bezigen.

1 like

Waarom vind je het eigenlijk irritant?

2 likes

Ik denk dat dat al een beetje naar voren komt in de reacties hierboven!

4 likes

ik verpest t na 388383 jaar nog steeds elke x als ik fotos wil uploaden gvd (ligt niet aan het forum maar oke)

1 like

Dat het al honderden posts over Taylor Swift kaartjes gaat in het concertentopic. Kom lekker na het concert posten hoe het was, niet op welke plek je in de wachtrij staat en voor welke steden allemaal :roll_eyes:

20 likes

stay strong :pray::pray::pray:

3 likes

Je wordt ook gewoon overal belaagd met alles over haar. Heel mijn tiktok staat vol met filmpjes over haar concerten terwijl ik alles dislike. Nu ineens het concertentopic hier ook vol. Je komt er niet vanaf :sob:

11 likes